|
کدخبر: 286288

اختصاصی گسترش نیوز؛

ترکیب احتمالی استقلال / ستاره محبوب برمی‌گردد

استقلال در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر، امروز از ساعت ۱۷:۰۰ به مصاف تیم مس کرمان می رود.

فوتبال ترکیب احتمالی استقلال / ستاره محبوب برمی‌گردد

استقلال پس از برد شیرین و پرگل در خانه مقابل ملوان بندرانزلی، امروز به مصاف تیم مس خواهد رفت. مدافع عنوان قهرمانی در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، مهمان تیم مس کرمان است.

شاگردان فرزاد حسین‌خانی در دیدار رفت با یک گل در ورزشگاه آزادی مغلوب شدند و حالا با انگیزه جبران آن نتیجه مقابل استقلال قرار می‌گیرند. کوین یامگا در آن مسابقه، تک گل استقلال را به ثمر رساند. مس کرمان در حال حاضر در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد. این بازی از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه در ورزشگاه شهدای مس کرمان برگزار می‌شود.

ریکاردو ساپینتو بعد از کسب پیروزی مقابل ملوان، احتمالا در بازی امروز تیم خود را با یک تغییر به زمین بفرستد. عارف غلامی دوران نقاهت خود را سپری کرده و حالا آماده حضور در ترکیب استقلال است. عارف پیش از مصدومیت، یکی از بهترین مهره های مدافع عنوان قهرمانی محسوب می‌شد. پس از آسیب دیدگی این بازیکن و دوری از ترکیب، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی و روزبه چشمی، به ترتیب جایگزین عارف شدند.

عارف-غلامی

عملکرد این بازیکنان در هفته های گذشته خیلی بد نبود ولی مسلما غلامی بهترین گزینه برای بازی در کنار رافائل سیلوا به شمار می رود. عارف با سرعت خوب خود، روی زمین یک مدافع کارآمد است و سیلوا روی توپ های هوایی مثمرثمر عمل می کند. زوج سیلوا-غلامی می توان بار دیگر استحکام و صلابت را به خط دفاعی استقلال بازگرداند.

با بازگشت غلامی به ترکیب، روزبه چشمی نیز به پست اصلی خود برگشته و در کنار سعید مهری و آرش رضاوند، خط میانی استقلال را تشکیل خواهد داد.

با این تفاسیر، آبی های تهرانی به احتمال زیاد امروز با ترکیب زیر برابر مس کرمان صف آرایی می کنند:

علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و امیرارسلان مطهری.

  • ناشناس ارسالی در

    سعید مهری چرا باید اخراج بشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها