|
کدخبر: 285902 سهیل مافی

گفت‌و‌گوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه استقلال؛

استقلال زیبا بازی کرد / مس حریف سرسختی است / هنوز مدعی اصلی هستیم

ادموند اختر؛ پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مس تیم بسیار خوب و قابل احترامی است. آن‌ها به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده در این فصل، عملکرد خوبی داشتند. بازی با تیم هایی که برای ماندن در لیگ تلاش می کنند، کار ساده‌ای نیست و حساسیت‌های خود را دارد.

ورزش استقلال زیبا بازی کرد / مس حریف سرسختی است / هنوز مدعی اصلی هستیم

استقلال پس از شکست مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان، در خانه به مصاف ملوان بندرانزلی رفت. این دیدار با برتری آبی های پایتخت به اتمام رسید. شاگردان ساپینتو با نتیجه چهار بر صفر، حریف خود را در ورزشگاه آزادی شکست دادند.

هواداران استقلال در این بازی در ورزشگاه حضور داشته و تیم خود را از نزدیک تشویق کردند. ریکاردو ساپینتو پس از باخت هفته پیش، سیاوش یزدانی را از تیم کنار گذاشت. در این بازی روزبه چشمی با اتمام محرومیتش، در ترکیب ثابت قرار گرفته بود. روزبه در غیاب مرادمند و یزدانی، زوج جدید سیلوا شد و عملکرد بسیار خوبی هم داشت.

ستاره ملی پوش آبی‌ها علاوه بر کمک به تیمش برای ثبت یک کلین شیت، گل چهارم استقلال را به ثمر رساند. درخشش سعید مهری در این تقابل، از جمله نکات جالب بازی بود. عملکرد مهری در هفته های گذشته مورد انتقاد دوست داران استقلال قرار گرفته بود اما او در این مصاف عالی کار کرد و ۲ پاس گل نیز به هم تیمی های خود داد.

استقلال با کسب این پیروزی، فاصله امتیازی خود با صدرجدول را کاهش داد. پرسپولیس در اهواز مغلوب تیم فولاد شد و فاصله ۸ امتیازی با رقیب سنتی به ۵ امتیاز تقلیل پیدا کرد. در این راستا گفت و گویی با ادموند اختر، پیشکسوت باشگاه استقلال انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

ادموند-اختر

استقلال زیبا و تماشاگرپسند بازی کرد

ادموند اختر در مورد برد پرگل آبی‌ها برابر تیم ملوان گفت: بعد از باخت مقابل سپاهان، استقلال به این برد نیاز مبرمی داشت. استقلال در این مسابقه زیبا و تماشاگرپسند بازی کرد و بعد از مدت‌ها با گل های زیاد برنده شد. با این برد شیرین، استقلال بار دیگر به کورس قهرمانی برگشت و این موضوع، اتفاق مهمی برای هواداران بود.

او ادامه داد: ملوان یکی از تیم های باشخصیت و ریشه دار فوتبال ایران محسوب می شود. ملوان در این فصل عملکرد خیلی خوبی داشته ولی آن تیمی نبود که استقلال را به زحمت بیاندازد. تلاش تیم مازیار زارع بیشتر برای بقا در لیگ است. درمجموع ۳ امتیاز بازی اهمیت بالایی داشت که خوش‌بختانه حاصل شد. استقلال برای رسیدن به قهرمانی باید از پس مدعیان اصلی بربیاید. بردن تیم های بالای جدول در مصاف‌های رو در رو، رمز قهرمانی دوباره استقلال است.

استقلال-تهران

بهترین بازیکن استقلال مقابل ملوان

اختر در ارتباط با عملکرد خوب خط میانی استقلال و به ویژه سعید مهری مقابل ملوان بیان کرد: دلیل برتری استعداد با انجام یک نمایش عالی، خوب بودن تمام تیم استقلال بود. تمام خطوط در این بازی وظایف خود را به نحو احسن انجام دادند. سعید مهری هم مانند سایرین در خدمت تیم بود. البته او نسبت به بازی های گذشته پیشرفت محسوسی داشت و ۲ پاس گل نیز به ثبت رساند. تیم استقلال، بهترین بازیکن زمین بود و نمی توان صرفا از بازیکن خاصی نام برد.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال با توجه با فاصله ۵ امتیازی تا پایان هفدهم اظهار کرد: تکرار قهرمانی کار سختی است و هر فصل کار تیم‌ها برای رسیدن به این عنوان دشوارتر از سال گذشته می‌شود. استقلال چیزی را از دست نداده و هنوز مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود. ۱۳ هفته و حدود ۴۰ امتیاز باقی مانده و در حال حاضر رسیدن به قهرمانی در دسترس است. امیدوارم استقلال همین روند را ادامه دهد و روی دور برد افتاده و باز هم قهرمان شود.

روزبه-چشمی

بازی سختی در انتظار استقلال است

پیشکسوت باشگاه استقلال در رابطه با تصمیم ساپینتو مبنی بر کنارگذاشتن سیاوش یزدانی از تیم عنوان کرد: اتخاذ چنین تصمیمی به خاطر اشتباهات فردی و پنالتی دادن، اصلا مورد تایید نیست و کار بسیار اشتباهی است. اگر مشکل سیاوش فنی نبوده باشد، کار ساپنیتو ایرادی ندارد و نمی‌توان به آن خرده گرفت. ما نزدیک به تیم و امور داخلی آن نیستیم و قضاوت در این خصوص طبعا نمی‌تواند خیلی دقیق باشد.

او درباره بازی بعدی استقلال با تیم مس کرمان به گسترش نیوز گفت: مس تیم بسیار خوب و قابل احترامی است. آن ها به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده در این فصل، عملکرد خوبی داشتند. از این مقطع به بعد، همه بازی‌ها سخت و نزدیک خواهد بود. بازی با تیم هایی که برای ماندن در لیگ تلاش می کنند، کار ساده ای نیست و حساسیت های خود را دارد.

ادموند اختر در پایان اضافه کرد: هدف اصلی تیم هایی نظیر مس، در وهله اول بقا در لیگ است. دیدار با مس کرمان یکی از بازی های سخت استقلال در نیم فصل دوم به حساب می‌آید. امیدوارم که استقلال با انجام یک بازی هوشمندانه و کم اشتباه، هر ۳ امتیاز بازی را گرفته و در صورت لغزش سایر مدعیان، به صدر جدول مسابقات لیگ برتر نزدیک‌تر شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها