|
کدخبر: 271715 سهیل مافی

گفت و گوی گسترش نیوز با مربی تیم نساجی؛

داور تیم ما را نابود کرد / لطفا وی ای آر بیاورید / عذرخواهی دردی از ما دوا نمی‌کند

محمدرضا مهدوی مربی نساجی بیان کرد: حق تیم ما را خوردند اما هنوز آقایان مسئول اقدامی برای آوردن وی ای آر نمی‌کنند. عذرخواهی دردی از ما دوا نمی‌کند. اگر سیستم کمک داور ویدئویی بود، حق نساجی نیز پایمال نمی‌شد.

فوتبال داور تیم ما را نابود کرد / لطفا وی ای آر  بیاورید / عذرخواهی دردی از ما دوا نمی‌کند

هفته دوم مسابقات لیگ برتر با انجام چند دیدار به پایان رسید. آبی‌های تهرانی با پیروزی سه بر یک مقابل ملوان، شکست بازی اول را جبران کردند. استقلال با درخشش مهدی قایدی، قوهای سپید را در انزلی مغلوب کرد. پرسپولیس نیز در برابر فولاد متوقف شد. شاگردان گل محمدی برای دومین بازی پیاپی توفیقی در گشودن دروازه حریف نداشتند.

اما جنجالی ترین مسابقه هفته را سپاهان و نساجی مازندران برگزار کردند. دیداری که در نهایت با برتری زردهای اصفهانی به پایان رسید و یاران مورایس با شش امتیاز به صدر جدول تکیه زدند. پس از گذشت ۳۰ دقیقه و چند صحنه مشکوک، بازی به جنجال و درگیری میان بازیکنان کشید.

بعد از برخورد مهاجم نساجی با رشید مظاهری، تمام اعضای نیمکت نساجی در اعتراض به عدم اعلام خطا از سوی داور به کنار خط آمدند و به شدت به تصمیم داور معترض شدند. آن ها معتقد بودند که قاضی مسابقه باید سنگربان سپاهان را اخراج می‌کرد. البته سپاهانی‌ها نیز نسبت به یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه نساجی اعتراض داشتند.

سپاهان-نساجی

اشتباه داور کاملا به ضرر ما تمام شد

گسترش نیوز برای بررسی بیشتر شرایط این دیدار و اتفاقات رخ داده، گفت و گویی با محمدرضا مهدوی مربی باشگاه نساجی انجام داد که در ادامه می خوانید.

محمدرضا مهدوی درباره بازی سپاهان و نساجی گفت: بازی خیلی خوبی را مقابل تیم پرمهره و قدرتمند سپاهان انجام دادیم. سپاهان باید در نیمه اول ده نفره می‌شد. اشتباهات داوری کاملا به ضرر ما تمام شد. نبود وی ای آر(VAR) موجب این بی عدالتی‌ها می‌شود. هرچقدر هم که ما به این مسئله تاکید کنیم، برای آقایان مسئول تفاوتی ندارد. اگر دروازه بان حریف اخراج می‌شد، مطمئنا نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

او در مورد استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی یا وار از نیم فصل در ایران بیان کرد: وقوع چنین اتفاقی محال است. وار را نمی توان یک شبه فراهم کرد. آمدن چنین سیستمی به فوتبال ما، نیازمند یک فرآیند اصولی است. در گذشته به مسئولان گفتیم که می‌توانیم این پروسه را نهایی کنیم. اما  متاسفانه کسی به ما گوش نداد.

مربی نساجی ادامه داد: ورود وی ای آر به لیگ، یک دوره شش ماهه را باید طی کند. ما این دوره را به همراه آموزش آن برگزار کردیم. منتها از جایی به بعد، همه چیز دگرگون شد. البته علت اصلی منتفی شدن این امر را به دلایلی نمی‌توانم بگویم.

نساجی-سپاهان

حق نساجی پایمال شد

او در ارتباط با صحنه جنجالی بازی و عدم اخراج مظاهری تصریح کرد: خطا و اخراج بازیکن حریف واضح بود. ما کاشته زن های خوبی داریم و می توانستیم همان جا از سپاهان پیش بیفتیم. این تصمیم اشتباه بسیار به ما ضربه زد. داور تیم ما را نابود کرد.

مهدوی خاطرنشان کرد: من همواره به تصمیم قاضی مسابقه احترام می‌گذارم. ولی باشگاه از حق هواداران نمی‌گذرد. مطمئنا آن‌ها اقدامات لازم را انجام خواهند داد. آقای انتظاری و آقای ترابیان نیز به اشتباه خود واقف بودند و عذرخواهی کردند.

او یادآور شد: در هرصورت اشتباهات داوری اجتناب ناپذیر است. در همه جای دنیا این اتفاقات رخ می‌دهد. منتها در کشورهای دیگر با استفاده از وی ای آر، این مسئله مرتفع شده است. حق تیم ما را خوردند ولی هنوز آقایان اقدامی برای آوردن وی ای آر نمی‌کنند. عذرخواهی به درد ما نمی‌خورد. اگر وی ای آر بود، حق نساجی نیز پایمال نمی شد. لطفا وی ای آر را به فوتبال ما بیاورید.

مهدوی-و-مطهری

حضور در تیم بزرگ نساجی باعث افتخار من است

مربی تیم نساجی در خصوص همکاری با حمید مطهری اظهار کرد: من به تازگی به این تیم اضافه شدم. حضور در تیم بزرگ نساجی، برای من باعث افتخار است. حمید مطهری به عنوان دوست قدیمی من، در چند سال گذشته اندوخته گران‌بهایی را در کنار سرمربیان بزرگ به دست آورده است.

او افزود: از همکاری با آقای مطهری بسیار خرسند هستم. تمام تلاش ما در فصل جدید، کسب نتایجی در خور شأن مردم عزیز مازندران است. ما در بازی با تیم مدعی سپاهان، به همه نشان دادیم که نساجی امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد.

بازیکن اسبق تیم ملی در رابطه با حضور هواداران در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: تیم هایی نظیر تراکتور، سپاهان، ملوان از هواداران زیاد و پرشوری برخوردار هستند. اما نساجی در میان تیم های شهرستانی، حرف اول را در این زمینه می‌زند. در صورت شرایط مهیا در استادیوم، هواداران خونگرم نساجی بسیار به ما کمک خواهند کرد. مسلما قدرت تیم ما با حضور هواداران چندبرابر می‌شود. امیدوارم تدابیر لازم برای حضور همگان در ورزشگاه فراهم شود.

محمدرضا مهدوی در پایان به گسترش نیوز گفت: اتفاق مهم در روز پنجشنبه برای نساجی، پر شدن ورزشگاه خواهد بود. حق مسلم آن‌ها حضور در استادیوم است. از مسئولان مربوطه می‌خواهم که بستر لازم را برای این امر مهیا کنند.

  • ناشناس ارسالی در

    مربی نساجی: .... منتها از جایی به بعد، ه مه چیز دگرگون شد. البته علت اصلی منتفی ش دن این امر را به دلایلی نمی‌توانم بگویم.
    خب چرا نمیگی؟ همین لاپوشانی هاست که این مملکت رو بدبخت کرده و به خاک سیاه نشونده. خب تو که تا اینجاش رو گفتی بقیه ‌ش رو هم بگو. چیه میترسی از کار برکنار ب شی؟ این مصیبت «به دلایلی نمی تونم این مو ضوع رو بگم» تو تمام ذهن مسئولین و دست ان درکاران این کشور رسوخ و همه ما را بدبخت کرده. آقا مردم دیگه همه چی رو میدونند چر ا فکر می کنید مردم متوجه نیستند یا نمی ف همند؟ خجالت بکشید. یا از اول نگو یا اگر گفتی مثل مرد تا آخرش وایسا.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها