|
کدخبر: 283981 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

۲ هافبک خاص در تیررس آبی‌ها

تعدد مصدومیت‌ها در میان بازیکنان چلسی، وضعیت پیچیده‌ای برای گراهام پاتر ایجاد کرده است. دو وینگر دیگر نیز به جمع مصدومان باشگاه اضافه شده و حالا کادر مدیریتی آبی‌ها چاره‌ای جز جذب یک وینگر ندارند.

ورزش ۲ هافبک خاص در تیررس آبی‌ها

چلسی پس از ناکامی در شکست دادن ناتینگهام فارست، پنجشنبه‌شب در خانه به مصاف منچسترسیتی رفت. نتایج آبی‌های لندن در هفته‌های گذشته اصلاً خوب نبوده و حالا کادر فنی چلسی بیش‌ازپیش تحت‌فشار قرار گرفته است.

گراهام پاتر برای این دیدار میسون مونت را نیز از دست‌ داده بود. با توجه به آسیب‌دیدگی مونت، به لیست مصدومان چلسی یک نام جدید دیگر نیز اضافه شد. در همان شروع مسابقه، رحیم استرلینگ در برخورد با جان استونز مصدوم شد و در ادامه این اتفاق برای کریستین پولیسیک آمریکایی نیز رخ داد. چلسی در حال حاضر ۱۰ بازیکن آسیب‌دیده دارد که از این حیث یک رکورد در بین تمام تیم‌های جزیره محسوب می‌شود.

هواداران چلسی انتقادات زیادی را به کادر فنی، بدنساز و تیم پزشکی تیم وارد می‌کنند. کارنی چوکومکا به‌عنوان یار تعویضی نمایش خوبی ارائه داد و امیدواری زیادی برای آبی‌ها ایجاد کرد. درهرصورت سیتی با تک‌گل ریاض محرز پیروز این مصاف شد تا چلسی به رده دهم جدول سقوط کند. جایگاهی که می‌تواند عواقب بدی برای پاتر و کادر او داشته باشد. هرچند مدیریت باشگاه بارها از حمایت همه‌جانبه خود از کادر فنی سخن گفته اما مشخص نیست که در آینده چه سرنوشتی در انتظار مربی انگلیسی خواهد بود.

مودریک-شاختار

مصدومیت ها زمینه ساز جذب مودریک می شود؟

با توجه به مصدومیت پولیسیک و استرلینگ، وضعیت پست وینگر در چلسی از قبل بدتر شد. خبر علاقه چلسی به وینگر جوان باشگاه شاختار در هفته‌های اخیر توسط خبرنگاران مختلف کار شده است. میخایلو مودریک یکی از گزینه‌های اصلی چلسی برای پست وینگر استبه شمار می رود. البته آبی‌ها در این راه یک رقیب سفت‌وسخت را پیش روی خود می‌بینند. آرسنال نیز به‌شدت خواهان به خدمت گرفتن این ستاره اوکراینی است.

میخایلو مودریک دوست دارد به آرسنال برود اما اگر تا پایان نقل و انتقالات به چلسی بپیوندد هم بسیار خوشحال خواهد شد. شاختار برای وینگر تکنیکی خود ۸۵ میلیون پوند می‌خواهد اما حاضر است با ساختارهای متفاوتی هم معامله را انجام دهد. آلخین، ایجنت میخایلو مودریک در مورد آرسنال و چلسی می‌گوید: مودریک بازیکن شاختار است و تصمیم در مورد انتقال او توسط هیئت‌مدیره باشگاه گرفته خواهد شد. میخایلو در حال آماده شدن برای رفتن به اردوی آماده‌سازی شاختار است.

مودریک-به-آرسنال

پس از گفتگوهای مثبتی که سران چلسی با مدیران شاختار داشتند، حالا چلسی مطمئن شده که می‌تواند در راه جذب میخایلو مودریک آرسنال را شکست دهد اما آن‌ها ابتدا می‌خواهند مطمئن شوند که مودریک از پیوستن به چلسی استقبال می‌کند. چلسی مذاکرات مثبتی با شاختار بر سر مودریک داشته است و حالا نسبت به جذب مودریک امیدوار شدند. چلسی احساس می‌کند با پیشنهاد ۶۰ میلیون پوند + ۲۰ میلیون پوند پاداش مودریک را خریداری می‌کند.

پیشنهاد دوم آرسنال ۴۴ میلیون پوند به همراه پاداش بود که کافی نبود. اگر چلسی پیشنهاد خود را ارائه کند، آن موقع خواهد بود که آرسنال باید تصمیم بگیرد وارد جنگ پیشنهادی با چلسی شود یا خیر؛ اما آرسنال همچنان در موقعیت برتری قرار دارد. داریو سرنا مدیر شاختار به همراه ویلیان بازی چلسی و منچسترسیتی را در استمفوردبریج تماشا کردند. در خصوص قرارداد میخایلو مودریک طی چند روز آینده با باشگاه‌های انگلیسی بحث خواهد شد.

انزو-فرناندز

گزینه دوم آبی ها؛ یک ماموریت سخت!

دیگر گزینه آبی‌ها برای تقویت خط هافبک، ستاره آرژانتینی باشگاه بنفیکا محسوب می‌شود. گراهام پاتر از ارائه پیشنهاد برای انزو فرناندز حمایت کرده است. باوجود اظهارات اخیر بنفیکا، چلسی ارائه یک پیشنهاد جدید برای انزو فرناندز را رد نکرده است. راجر اشمیت سرمربی بنفیکا در ارتباط اظهار داشت: «باشگاهی وجود دارد که انزو را می‌خواهد و می‌داند که ما قصد فروش او را نداریم اما آن‌ها سعی می‌کنند که او را خریداری کنند. این یک بی احترامی است که بازیکن ما را وسوسه می‌کنند و می‌گویند که بند آزادسازی را پرداخت می‌کنیم و سپس می‌خواهند بر سر مبلغی دیگر مذاکره کنند!»

آن‌ها می‌دانند تنها راهی که می‌توانند انزو را داشته باشند این است که بند آزادسازی را پرداخت کنند‌! باوجود گزارش‌هایی مبنی بر شکست معامله، مذاکرات بین دو باشگاه همچنان ادامه دارد. بنفیکا ۱۲۰ میلیون یورو بند آزادسازی انزو فرناندز را می‌خواهد و چلسی آن را مبلغ بزرگی می‌داند. ۲۷ روز دیگر تا پایان نقل و انتقالات ژانویه وقت باقی‌مانده است، بنابراین زمان هست تا به توافق برسند. گراهام پاتر آماده است به جوانان چلسی فرصت بازی بیشتری بدهد تا بازیکنان اصلی از مصدومیت برگردند و آماده شوند. مالکان باشگاه احساس می‌کنند شرایط تیم در ادامه بهتر خواهد شد و مصدومیت‌ها ضربه بزرگی به تیم زدند.

اگر اوضاع به همین شکل پیش برود، انتقال انزو فرناندز به چلسی انجام نمی‌شود. چلسی به جذب قرضی ژائو فلیکس، ستاره باشگاه اتلتیکو مادرید نیز علاقه‌مند است. در هفته گذشته چلسی یک مدافع بااستعداد را جذب کرد تا جای خالی وسلی فوفانای همیشه مصدوم، به‌نوعی پر شود. بنوا بادیاشیل در خصوص این انتقال گفت: «من بسیار خوشحالم که اینجا در چلسی هستم. برای شروع بازی برای این باشگاه بسیار هیجان‌زده هستم. نمی‌توانم منتظر باشم تا هواداران را ببینم و در بهترین لیگ جهان بازی کنم.»

تاد بولی و بهداد اقبالی در مورد بنوا بادیاشیل: «ما تمایل داریم که به بنوا در چلسی خوش‌آمد می‌گوییم. او یک بازیکن جوان عالی است که به‌سرعت برای خود شهرت زیادی پیدا کرده است و تجربه زیادی با توجه به سن کمش دارد. او بازیکن مهمی در سال‌های آینده برای ما خواهد بود.»

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها