|
کدخبر: 276724 سهیل مافی

گفت‌و‌گوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه پرسپولیس؛

لوکادیا یک مهاجم تمام‌عیار است / ترابی آن بازیکن سابق نیست

محمد پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بیان کرد: لوکادیا در محوطه هجده‌قدم، فوروارد به‌شدت خطرناکی است. اگر در آن منطقه توپ سالم به او برسد، مطمئناً تبدیل به گل می‌کند. بااینکه به لحاظ بدنی کمی سنگین به نظر می‌آید اما تا به اینجا عملکرد خوبی در خط حمله داشته است. به نظر من لوکادیا یک مهاجم تمام‌عیار است.

ورزش لوکادیا یک مهاجم تمام‌عیار است / ترابی آن بازیکن سابق نیست

ظاهراً شکست خانگی مقابل تراکتور، تلنگر خوبی برای نایب‌قهرمان فصل پیش بود. پرسپولیس در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، مغلوب شاگردان قربان بردیف شد. عباس زاده تک‌گل آن دیدار را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد. بعد از این شکست تلخ، قرمزهای پایتخت در اصفهان به مصاف سپاهان رفتند.

مسابقات این دو تیم همواره از جذابیت‌های خاصی برخوردار بوده است اما این بار شاهد بازی باکیفیتی نبودیم. موقعیت جدولی دو تیم و شاید ترس از عقب افتادن از کورس بالای جدول، مانع از تماشای یک فوتبال تماشایی شد. در آخر نیز امتیازات در اصفهان تقسیم شد تا پرسپولیس یک امتیاز مهم را از این نبرد خارج از خانه دشت کند.

یاران یحیی گل محمدی در گام نهم، میزبان مس رفسنجان بودند. مس در این فصل نیز عملکرد خوبی داشته و محمد ربیعی شایستگی‌های خود را اثبات کرده است. پرسپولیس در این دیدار به یک برد خفیف اما باارزش رسید. یورگن لوکادیا پنجمین گل فصل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

پیروزی در برابر مس رفسنجان و شکست گل گهر در هفته نهم، منجر به صدرنشینی مجدد پرسپولیس شد. قرمزها برای تثبیت جایگاه خود در جدول، روز پنجشنبه به مصاف ملوان انزلی می‌رود. ملوان وضعیت خیلی خوبی در جدول ندارد و در جایگاه پانزدهم به سر می‌برد. بازی با ملوان برای پرسپولیس، روی کاغذ سخت به نظر نمی‌آید اما ملوانی‌ها همیشه حریف سرسختی برای سرخابی‌ها به شمار می‌روند.

این مسابقه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار می‌شود. گسترش نیوز برای بررسی بیشتر عملکرد قرمزهای پایتخت مقابل مس رفسنجان و همچنین مصاف فردا با تیم ملوان، گفت‌وگویی با علیرضا محمد پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

لوکادیا-مس

لوکادیا یک مهاجم تمام‌عیار است

علیرضا محمد درباره بازی پرسپولیس و مس رفسنجان گفت: این ۳ امتیاز بعد از نتایج ۲ هفته گذشته و امتیازهای از دست‌ رفته، برای پرسپولیس خیلی مهم بود. مس تیم خوب و قدرتمندی است. آن‌ها در بازی قبلی، عملکرد درخشانی مقابل تراکتور داشتند و موفق به برد هم شدند. اکثر کارشناسان و هواداران، مس را حریف سختی برای پرسپولیس می‌دانستند. خدا را شکر با انجام یک بازی هوشمندانه، برد مهمی نصیب ما شد و به صدر جدول برگشتیم.

او در رابطه با گلزنی های لوکادیا در فصل جدید برای پرسپولیس بیان کرد: لوکادیا در محوطه هجده‌ قدم، فوروارد به‌شدت خطرناکی است. اگر در آن منطقه توپ سالم به او برسد، مطمئناً تبدیل به گل می‌کند. با اینکه به لحاظ بدنی کمی سنگین به نظر می‌آید اما تا به اینجا عملکرد خیلی خوبی در خط حمله داشته است. به نظر من لوکادیا یک مهاجم تمام‌عیار است.

ترابی-پرسپولیس

ترابی بازیکن سال‌های قبل نیست

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص افت نسبی مهدی ترابی در این فصل عنوان کرد: به اعتقاد من مهدی بازیکن سال‌های قبل نیست. شاید این حواشی اخیر، تأثیر منفی بر روی او گذاشته و تحت‌فشار بازی می‌کند. بازیکنان تأثیرگذاری مثل ترابی، نباید درگیر فضای مجازی شوند. بهتر است که آن‌ها صفحات شخصی خود را ببندند.

محمد در مورد عملکرد خط هافبک پرسپولیس در فصل جاری اظهار کرد: مهره‌های جدید در این پست مثل صادقی و رفیعی برای اثبات توانایی‌های خود، به زمان بیشتری نیاز دارند. آن‌ها هنوز به هماهنگی صددرصدی با تیم نرسیدند. سعید صادقی نسبت به بازی‌های اول، عملکرد بهتری دربازی‌های آخر داشته و نوسان زیادی را از او ندیدیم. سروش رفیعی هم باید تلاش خود را بیشتر کند تا مثل سابق، کمک‌حال فاز هجومی تیم باشد.

ملوان-لیگ

ملوان یارگیری خوبی نداشت

او در ارتباط با بازی بعدی پرسپولیس با ملوان تصریح کرد: من پیش از شروع فصل نیز به کار سخت مازیار زارع و همکاران او در فصل جدید اشاره‌ کرده بودم. دقیقاً از وضعیت مالی آن‌ها باخبر نیستم. شاید آن‌طور که باید موفق به یارگیری مناسب و تقویت تیم نشدند. به‌هرحال شرایط فعلی ملوان در جدول خوب نیست. بازی در انزلی همیشه دشوار است اما به نظر من این بار، بازی سختی در انتظار پرسپولیس نیست. ملوان مربی خوبی دارد اما از نظر مهره‌ای شرایط خیلی جالبی ندارند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره اردوی اتریش تیم ملی و انجام ۲ بازی تدارکاتی با اروگوئه و سنگال گفت: این اردو و برگزاری ۲ بازی دوستانه محک خوبی برای تیم ملی بود. اروگوئه و سنگال جزو تیم‌های ملی تراز اول در دنیا محسوب می‌شوند. عملکرد بازیکنان و نتایج به‌دست‌آمده نیز مطلوب بود. عیار کارلوس کی روش را در دو دوره قبلی به‌خوبی دیدیم. او یک مربی محتاط و درعین‌حال بسیار زیرک است. به این تیم در جام جهانی امید زیادی دارم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها