|
کدخبر: 272418 سهیل مافی

گفت و گوی گسترش نیوز با مربی تیم امید پرسپولیس؛

پرسپولیس بازی سختی با نفت آبادان دارد / بیرانوند بهترین گلر آسیا است

بهادر عبدی مربی تیم امید پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس فعلا گلی دریافت نکرده و در این بین باید به نقش مدافعان و دروازه بان تیم اشاره کرد. به اعتقاد من بیرانوند بهترین گلر آسیا است. حضور چنین بازیکنی، خیال مدافعان و هافبک‌ها را راحت می‌کند.

فوتبال پرسپولیس بازی سختی با نفت آبادان دارد / بیرانوند بهترین گلر آسیا است

پرسپولیس پس از دو تساوی متوالی، سرانجام موفق به کسب برد شد. شاگردان یحیی گل محمدی در یک دیدار سخت در اراک، ۳ امتیاز بازی را به دست آوردند.

آلومینیوم حملات متعددی را در نیمه اول انجام داد اما راه به‌جایی نبرد. پرسپولیس نیز موقعیت‌هایی را خلق کرد و درنهایت توسط سرلک به گل رسید. تلاش‌های تیم میزبان برای به ثمر رساندن گل در نیمه دوم بی‌نتیجه ماند. پرسپولیسی‌ها با  کسب این ۳ امتیاز، خود را از فشارهای دو هفته گذشته خارج کردند.

نایب‌قهرمان فصل گذشته، در هفته چهارم باید به مصاف نفت آبادان برود. گسترش نیوز برای بررسی عملکرد پرسپولیس در برابر آلومینیوم، گفت‌وگویی با بهادر عبدی پیشکسوت این باشگاه انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس-آلومینیوم

۳ امتیاز حیاتی نصیب پرسپولیس شد

بهادر عبدی درباره بازی سرخ‌پوشان با آلومینیوم گفت:  آلومینیوم در خانه همیشه سرسخت است و به‌ دشواری امتیاز از دست می‌دهد. این تیم در فصل گذشته، مدعیان لیگ را اذیت کرده بود و در جام حذفی نیز سپاهان و پرسپولیس را حذف کرده بود.

او ادامه داد: پرسپولیس در دو بازی قبل، کلاً یک موقعیت جدی به حریفان داده بود اما در این بازی تیم اراکی بارها دروازه پرسپولیس را تهدید کرد. من تجربه عضویت در آلومینیوم را دارم و می‌دانم که همه مجموعه این باشگاه تا چه میزان سخت‌ کوش هستند.

عبدی افزود: آمار منفی پرسپولیس در مصاف‌های گذشته مقابل آلومینیوم، فشار را روی تیم ما مضاعف کرده بود. خوشبختانه گل سرلک، کار را در ادامه بازی ساده‌تر کرد. پرسپولیس فعلا گلی دریافت نکرده که در این بین باید به نقش مدافعان و دروازه بان تیم اشاره کرد. به اعتقاد من بیرانوند بهترین گلر آسیا است. حضور چنین بازیکنی، خیال مدافعان و هافبک‌ها را راحت می‌کند. درمجموع یک ۳ امتیاز حیاتی نصیب پرسپولیس شد.

سرلک-و-نعمتی

خط حمله پرسپولیس ضعیف است

او در مورد ضعف پرسپولیس در خط حمله و آمار یک گل در ۳ بازی بیان کرد: این آمار بیانگر وجود ایراد در تیم است. البته تغییرات اساسی در فاز هجومی مزید بر علت شده است. صادقی و رفیعی به تیم اضافه‌ شده و هنوز با بازیکنان قبلی هماهنگ نیستند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه با افت نسبی مهدی عبدی در فصل جدید عنوان کرد: عبدی در هفته‌های گذشته مورد هجمه قرار گرفته است. البته شاید خود او هم تا حدودی مقصر باشد. عدم ریکاوری مناسب در فصل جدید، در این موضوع دخیل شده است. عبدی در دو، سه سال اخیر گل‌های مهمی برای پرسپولیس زده و پتانسیل بالایی دارد.

امید-عالیشاه

فاز هجومی پرسپولیس پیشرفت خواهد کرد

او در خصوص حضور لوکادیا در ترکیب پرسپولیس اظهار کرد: حضور این بازیکن می‌تواند هم به پرسپولیس و هم به عبدی کمک کند. درخشش و گلزنی عبدی در گذشته، زمانی نمود پیدا کرد که فشار زیادی را حس نمی‌کرد. او در زدن ضربات آخر، جزو ۴ فوروارد برتر لیگ است. وجود لوکادیا می‌تواند به مهدی آرامش لازم را بدهد تا به فرم گذشته خود بازگردد.

هافبک پیشین قرمزها یادآور شد: لوکادیا هنوز تا رسیدن به آمادگی کامل، فاصله دارد. نا آمادگی بدنی او طبیعی است. هنوز ۲۰ روز از جذب او سپری نشده و آمدن از یک قاره به یک قاره دیگر را باید لحاظ کرد. در صورت وقف پذیری با شرایط فوتبال ما، شک نکنید که لوکادیا به مهره کلیدی برای پرسپولیس تبدیل خواهد شد.

او در ادامه تصریح کرد: مطمئناً گل‌های ترابی، عالیشاه، صادقی و عبدی هم از راه خواهد رسید. پرسپولیس به‌ مرور شرایط بهتری در خط حمله پیدا می‌کند. در این بازی و با حضور لوکادیا، حملات پرسپولیس از عمق شدت خوبی پیدا کرده بود. گل سرلک نیز با استفاده از این حربه به دست آمد.

این مربی فوتبال در خصوص کیفیت لیگ جدید به گسترش نیوز گفت: به عقیده من لیگ بیست و دوم، سخت‌ترین لیگ تاریخ است. تیم‌های زیادی از بازیکنان خارجی بهره می‌گیرند. حتی نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن نیز در فصل جدید، شرایط خیلی خوبی دارند. تیم‌های مدعیِ کسب سهمیه بسیار بیشتر شده و شاید تعداد آن‌ها به ۷ تیم رسیده باشد. بدون تردید یکی از جذاب‌ترین لیگ‌ها را در پیش داریم. مس کرمان به‌عنوان یک تیم تازه لیگ برتری، استقلال را در خانه به‌زحمت انداخته بود.

بهادر-عبدی1

بازی سختی در  انتظار پرسپولیس است

عبدی درباره بازی هفته آتی پرسپولیس با نفت آبادان بیان کرد: بازی سختی در پیش است. این تیم بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته و روحیه خوبی دارد. من سابقه بازی برای نفت را دارم. این تیم به لحاظ مسائل انگیزشی، تکنیکی و شعور فوتبالی، وضعیت خوبی دارد. پرسپولیس امتیاز میزبانی را دارد و در خانه آمار خیلی خوبی را به ثبت رسانده است. این شکست‌ناپذیری ازنظر روحی و روانی به پرسپولیس کمک خواهد کرد. امیدوارم که بهترین نتیجه نصیب ما شود.

مربی تیم امید پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در این روزها گفت: شرایط خوبی در تیم ما حاکی است. در سه بازی اول باوجود بازی هجومی و باکیفیت، موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد. به لحاظ مهره وضعیت ایده آلی داریم و در هفته نزدیک به پنج بازیکن ما با تیم بزرگ‌سالان تمرین می‌کنند.

او در ادامه اضافه کرد: ۲ بازیکن نیز به‌صورت ثابت در آنجا حضور دارند و فقط برای بازی‌ها به تیم امید برمی‌گردند. بازی قبلی را بردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. امروز هم با مقاومت بازی داریم. مقاومت تیم بسیار خوبی است و جزو درجه‌ یک‌های رده پایه به‌حساب می‌آید. بازی سختی در خانه داریم و امیدوارم که پیروز شویم.

بهادر عبدی در پایان گفت: هواداران در مقطعی از وضعیت نقل و انتقالات ناراضی بودند. به نظر من پرسپولیس از نظر کیفیت در خطوط مختلف، کامل‌ترین تیم است. عمق خوبی در ترکیب تیم وجود دارد. جذب یک فوروارد خارجی دیگر می‌تواند به لوکادیا کمک زیادی کرده و خیال کادر فنی را راحت کند. آقای گل محمدی نیز پس از بازی به این نکته اشاره کردند که پرسپولیس برای قهرمانی بسته شده است. با این اظهارنظر قوی، هواداران نیز باید به کادر فنی اعتماد کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها