|
کدخبر: 274642 سهیل مافی

گفت و گوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه پرسپولیس؛

پرسپولیس بهترین فوتبال را بازی می‌کند / تیم ملی شانس صعود دارد

پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: به اعتقاد من در صورت بهبود شرایط روحی و روانی، تیم ملی ما توان صعود از گروه خود را دارد. لژیونرهای موفقی داریم و سایر بازیکنان نیز باکیفیت هستند. شانس خوبی برای صعود داریم.

ورزش پرسپولیس بهترین فوتبال را بازی می‌کند / تیم ملی شانس صعود دارد

با آغاز بازی‌های ملی، مسابقات لیگ برتر با وقفه کوتاه مدتی رو به رو شد. لیگ بیست و دوم با حضور مربیان خارجی و پرمهره‌تر شدن مدعیان اصلی، جذاب‌تر و پویاتر از گذشته شده است.

تا پایان هفته ششم رقابت‌ها، پرسپولیس صدرنشینی خود را تثبیت کرد و تیم‌های گل گهر و استقلال در رتبه های بعدی قرار گرفتند. قرمزهای پایتخت در بازی آخر خود نفت مسجدسلیمان را از پیش رو برداشتند. در این بازی پربرخورد و جنجالی، یورگن لوکادیا ستاره بازی بود و هر دو گل تیم خود را به ثمر رساند.

این مهاجم هلندی با ۴ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد. او یک خرید موفق برای پرسپولیس محسوب می‌شود که مشکل گلزنی سرخ‌ها را پس از چند فصل حل کرده است. شاگردان یحیی گل محمدی در کارهای تدافعی جزو پیشتازان لیگ هستند. تیم صدرنشین با دریافت تنها ۲ گل، در فاز دفاعی خیلی خوب عمل کرده و در کنار مس رفسنجان و فولاد، بهترین آمار را از این حیث دارد.

نایب قهرمان فصل پیش تا پایان هفته ششم بازنده نشده و تیم شکست ناپذیر لیگ بوده است. البته فولاد خوزستان تنها تیم مدعی لیگ بود که پرسپولیس به مصاف آن‌ها رفته است. کارشناسان معتقدند که عیار سرخپوشان در هفته های آتی بیشتر مشخص می شود. جایی که آن ها باید مقابل تیم هایی مثل سپاهان، استقلال و گل گهر قرار بگیرند. در همین راستا گفت و گویی با محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

تمرین-ایران-کارلوس-کی-روش

شانس خوبی برای صعود از گروه داریم

محمد پنجعلی درباره بازگشت کارلوس کی روش گفت: تصمیم فدراسیون برای تغییر سرمربی در فاصله دو ماه تا شروع جام جهانی، درست و حرفه‌ای نبود. تیم فعلی پتانسیل صعود به مرحله بعدی را داشت. اما با این جابه‌جایی، شرایط دگرگون شده است.

او در خصوص اخراج دراگان اسکوچیچ اظهار کرد: اسم‌ها برای من اهمیت چندانی ندارند اما برکناری اسکوچیچ در این برهه، به صلاح تیم ملی نبود. او تیم را در شرایط سخت به جام جهانی برد. برخی توقع معجزه از او داشتند.

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد احتمال موفقیت تیم ملی با کی روش در جام جهانی بیان کرد: به اعتقاد من در صورت بهبود شرایط روحی و روانی، تیم ملی ما توان صعود از گروه خود را دارد. لژیونرهای خوبی داریم و سایر بازیکنان نیز باکیفیت هستند. شانس خوبی برای صعود داریم.

او در مورد قرعه ایران در جام جهانی توضیح داد: بازی اول همیشه اهمیت زیادی داشته است. در صورت کسب نتیجه مطلوب در دیدار با انگلیس، در ادامه راه با اعتماد به نفس بهتری مقابل آمریکا و ولز کار می کنیم.

پرسپولیس-نفت

پرسپولیس بهترین فوتبال را بازی می‌کند

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با شرایط این تیم در فصل جاری عنوان کرد: پرسپولیس بازی به بازی بهتر شد. نسبت به شروع فصل، عملکرد تیم پیشرفت داشته و بازیکنان به هماهنگی خوبی رسیدند. البته در زمین های بد برخی تیم‌های لیگ، کیفیت بازی پرسپولیس هم در بازی‌های اخیر پایین آمد. در این زمین‌ها، تاکتیک تیمی به خوبی اجرا نشده و سرعت حمل توپ نیز با مشکل مواجه می شود.

او درباره خط حمله پرسپولیس در این فصل و درخشش لوکادیا به گسترش نیوز گفت: لوکادیا فوروارد خوبی است و نشان داده که کاملا چهارچوب شناس است. به نظر من کل تیم در حال حاضر عملکرد خوبی دارد. خطوط مختلف در این تیم، وظایف خود را به خوبی انجام می دهند. به اعتقاد من پرسپولیس بهترین فوتبال را در لیگ بازی می‌کند.

سلمانی-و-رضاییان

چهار تیم مدعی اصلی هستند

او در ارتباط با مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل و رقبای جدی پرسپولیس بیان کرد: پیش‌بینی مدعیان در این مقطع از فصل، خیلی منطقی نیست. به نظر من قضاوت در این باره هنوز زود است. در فصول گذشته، برخی تیم‌ها تا نیم فصل صدرنشین بودند اما در ادامه افت کرده و به پایان جدول آمدند.

او ادامه داد: در بعضی از موارد، این تیم‌ها به لیگ یک هم سقوط کردند. تیم های پرهوادار همیشه مدعی هستند. امسال نیز همین شرایط حاکم است. پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی هستند. سپاهان و گل گهر هم در کنار سرخابی‌ها، برای قهرمانی خواهند جنگید.

او در مورد ورود بانوان به ورزشگاه ها تصریح کرد: متاسفانه در تمامی سال های گذشته، خانم‌های ما را از این حق طبیعی محروم کردند. این اتفاق مایه تاسف است. ما ادعای داشتن تمدن چند هزار ساله داریم، ولی در مواجه با چنین مسائل ساده، به این شکل برخورد می‌کنیم. در مجموع از اینکه بانوان عزیز ما به حق مسلم خود رسیدند، خوشحال هستم و امیدوارم که این روند ادامه دار باشد.

محمد پنجعلی در پایان گفـت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم که این تیم در میدان بزرگ جام جهانی، نتیجه مطلوبی بگیرد و دل مردم را شاد کند. به عقیده من این جام، بهترین فرصت برای صعود از گروه است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها