|
کدخبر: 274035 سهیل مافی

گفت و گوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه پرسپولیس؛

پرسپولیس را سوپری سر کوچه هم قهرمان می‌کند / با رفتن اسکوچیچ بعضی‌ها بی‌پدر شدند

قلیچ پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: ثمره حضور اسکوچیچ در تیم ملی، تفرقه و دودستگی بود. او چیز خاصی به تیم اضافه نکرد. البته قول‌هایی نیز به برخی بازیکنان خاص برای دعوت به تیم ملی داده بود. با این اوصاف برخی ملی‌پوشان بی‌پدر شدند.

ورزش پرسپولیس را سوپری سر کوچه هم قهرمان می‌کند / با رفتن اسکوچیچ بعضی‌ها بی‌پدر شدند

صدرنشین فعلی لیگ برتر، پس از چند پیروزی متوالی در مسجدسلیمان به مصاف تیم نفت رفت. یحیی گل محمدی تیم خود را با کم‌ترین تغییر به میدان فرستاد.

سامان نریمان جهان با گلی تماشایی، دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد تا تیم میزبان نیمه اول را برنده به رختکن برود. در نیمه دوم پرسپولیس به خود آمد و گل تساوی را به ثمر رساند. یورگن لوکادیا بار دیگر برای تیم جدید خود گلزنی کرد. با ۱۰ نفره شدن نفت مسجدسلیمان، پرسپولیس به حملات خود شدت بیشتری داد.

مهاجم هلندی قرمزها، گل دوم خود و پرسپولیس را زد تا  نایب‌قهرمان فصل پیش لیگ به پیروزی نزدیک شود. درنهایت این بازی پرحاشیه با برتری یاران گل محمدی به پایان رسید. قضاوت پربحث داور بازی، موردانتقاد و اعتراض کادر فنی هردو تیم قرار گرفت.

مهاجری و گل محمدی نسبت به تصمیمات داور این دیدار معترض بودند. پرسپولیس با کسب این ۳ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. گسترش نیوز برای بررسی بیشتر عملکرد پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان و حواشی رخ‌داده در این مسابقه، گفت‌وگویی با وحید قلیچ پیشکسوت قرمزهای پایتخت انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

پورعلی-گنجی-نفت

داوری به ضرر تیم نفت بود

وحید قلیچ درباره بازی پرسپولیس و نفت گفت: بازی دل‌چسبی نبود. البته برد خوبی بود و به هواداران تبریک می‌گویم. شکست دادن تیم نفت در مسجدسلیمان کار ساده‌ای نیست. فقط حیف که این نتیجه با شک و شبهاتی به دست آمد. آقای مهاجری هم بعد از بازی اشاره‌ای به این موضوع داشت.

او ادامه داد: من این مربی را به‌خوبی می‌شناسم. او انسان متدین و شریفی است. به نظر من تیم نفت مظلوم واقع شد. داوران لیگ شورش را درآوردند. آقای افشاریان باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشد. داوری به ضرر تیم نفت بود و من باوجود پرسپولیسی بودن، باید حقیقت را بگویم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ادعای مهاجری مبنی بر ورود پیروانی به رختکن داوران بیان کرد: من نسبت به هر دو شخص شناخت خوبی دارم. هم رضا مهاجری و هم افشین پیروانی، انسان‌های محترم و باشخصیتی هستند. اجازه دهید که راجع به این موضوع اظهارنظری نداشته باشم. ترجیحاً به این حاشیه پیش‌آمده ورود نمی‌کنم.

پرسپولیس در واقع همان تیم ملی است

قلیچ در خصوص عملکرد کلی پرسپولیس تا هفته هفتم مسابقات و شکل بازی این تیم عنوان کرد: پرسپولیس درواقع همان تیم ملی است. این تیم کلی بازیکن ملی‌پوش دارد. این تیم، با این‌همه مهره، باید همیشه برنده و مدعی اصلی قهرمانی باشد.

او در پیوند با عملکرد دروازه بان پرسپولیس تا به اینجای فصل توضیح داد: امیدوارم باز هم دروازه بان تیم، پاشنه آشیل نشود. بیرانوند شماره یک تیم ملی است و نباید به این شکل گل بخورد. مربی برزیلی هیچ کاری برای علیرضا نکرده است. آقای بیرانوند خودت به‌تنهایی تمرین کن و دل به این مربی جدید نبند.

ریکاردو-ساپینتو

تیم ساپینتو از این هم بهتر می‌شود

بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه با نمایش هجومی استقلال در بازی با نساجی و پیروزی خانگی این تیم به گسترش نیوز گفت: من از روز اول، صراحتاً درباره توانایی‌های ساپینتو حرف زدم. حالا به‌تدریج همگان متوجه کیفیت کار او می‌شوند. تیم او در ابتدا دچار نوسان بود. اما در حال حاضر استقلال ساختار خوبی پیداکرده است.

قلیچ افزود: من بی‌جهت در مورد کسی اظهارنظر نمی‌کنم. نساجی تیم سرسختی است و به‌راحتی قافیه را نمی‌بازد. اما استقلال با یک بازی هجومی، نساجی را به‌راحتی شکست داد. ساپینتو در ادامه فصل لیاقت‌های خود را بیش از پیش نشان خواهد داد.

اسکوچیچ-تیم-ملی

با رفتن اسکوچیچ بعضی‌ها بی‌پدر شدند

او در ارتباط با بازگشت کارلوس کی روش و اخراج دراگان اسکوچیچ بیان کرد: کی روش یک مربی بزرگ و معتبر در سطح بین‌المللی است. او به تیم ملی شخصیت و اعتبار می‌دهد. تصمیم تاج خوب و منطقی بود. اسکوچیچ باید خیلی زودتر از این‌ها برکنار می‌شد.

دروازه بان اسبق پرسپولیس در ادامه اضافه کرد: ثمره حضور اسکوچیچ در تیم ملی، تفرقه و دودستگی بود. او چیز خاصی به تیم اضافه نکرد. البته قول‌هایی نیز به برخی بازیکنان خاص برای دعوت به تیم ملی داده بود. با حضور کی روش دیگر از این خبرها نیست. با این اوصاف برخی ملی‌پوشان بی‌پدر شدند.

قلیچ خاطرنشان کرد: کی روش دست فرصت‌طلبان را قطع می‌کند. بساط آدم‌های اضافی جمع می‌شود. امیدوارم که نتایج تیم ملی هم خوب و آبرومند باشد.

او در ادامه بیان کرد: برخی از سبک بازی تیم‌های کی روش ایراد می‌گیرند. تیم ملی در دوره قبلی جام جهانی، باوجود بازی تدافعی، شانس صعود و صدرنشینی داشت. اگر آن توپ طارمی گل می‌شد، ما در حضور اسپانیا و پرتغال، به‌عنوان سرگروه صعود می‌کردیم.

یحیی-گل-محمدی

پرسپولیس را سوپری سر کوچه هم قهرمان می‌کند

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس تصریح کرد: من اسم پرسپولیس روی این تیم نمی‌گذارم. این باشگاه برای شخص من، همان تیم ملی است. این تیم را سوپری سر کوچه هم قهرمان می‌کند. القابی مثل امپراتور هم توهم است. پرسپولیس یک تیم کهکشانی است و سرمربی کار ساده‌ای با این نفرات دارد.

وحید قلیچ در پایان گفت: امیدوارم که بردهای پرسپولیس قاطعانه و بدون شک و شبهه به دست بیاید. ترس و احتیاط، بلای جان مربیان داخلی شده است. اکثر تیم‌ها تدافعی بازی می‌کنند. خدا پدر کی روش را بیامرزد که این سبک را به مربیان ما یاد داد. پرسپولیس فعلی با هدایت هر فردی، قهرمان می‌شود.

  • کیسه بکش کیسه کش ارسالی در

    حیف است که بخوام از آقا ویا جناب قبل ازا سم قلیچ استفاده کنم.چون آقا یا جناب شخصی تی داره که تووجود این شخص نیست.... دوبار ه اومدی پاچه خواری. مگه قرارنبود که دیگه خفه بشی ولال واسم. ونامی از عشق ملیونها طرفدار عاشق تودهن کثیف ونحست نیاری بی ش خصیت. همون. چیزی که طرفداران نثار خودت و زادت کردن لیاقت همون حرفها راداری بیشخصی ت.. بی اصل ونسب.. خجالت خوب چیزی. ولی نه برای حیوان صفتی مثل تو... چقدر خوار وبی وجدان شدی.

    • ارتش سرخ ارسالی در

      قلیچ یکی به نعل می زنی یکی به دروازه معل وم هست چی مصرف می‌کنی آبروی پیشکسوتان پر سپولیس رابردی

  • زهرا ارسالی در

    خفه شو مزدور کثیف تیم فاسد نجس رانت خوا ر الاسدقلال السعودیه خفه شو جیره خوار حک ومتی تیم کثیف الکیسه حکومتی به این بینوا پول کثیف میدهد تا برای پرسپولیس سرتا سر مردمی آریایی قهرمان محبوب و مظلوم حاشیه درست کند مرگ بر تیم حکومتی فاسد کثیف ال کیسه و مرگ برفتنه گران فرافکن بخیل انشاا لله تعالی یا منتقم

    • مجید ارسالی در

      آخه لنگی فحاش بی افتخار
      چقدر بی تربیت وبی ادبید حقیقت تلخه لنگی
      فعلا با داوری های کثیف و مهندسی بروید ببینیم تا کجا ۶ هفته لیگ پنج هفته تیم مقابل ۱۰ نفره
      حسرت قهرمانی توی آسیا رو به گور میبرید لنگیا

    • اکبر ارسالی در

      نمیکنی این همه فحاشی از یه دختر سالم بعی ده یا خودت اذعان داری به !......

  • مرتضی ارسالی در

    پیشکسوت پرسپولیس‌‌،،،،،،؟

  • احمد ارسالی در

    یکی نیست این مردیکه متوهم رو سر جاش بشون ه،
    بخدا اگر این الان بازی میکرد قش نگ میرفت دروازبان تیم بی هویت کیسه میشد< br /> حالا دیگه حسادتش بجایی رسیده که گل محمدی لایق امپراطور گفتن نمیبینه و از ا ونطرف ساپینتگوه اُومی میشه مربی خوبی 😂😂آ خه ریشه خود بد بودنم حدی داره 🤭🤭میگه پرس پولیس رو سوپری سرکوچه هم قهرمان میکنه، بخدا این بازیکنا که هیچی اگر بهشون، رونا لدو، مسی، امپابه،هم اضافه کنن و تیم رو ب دن دست توی عقده ای، مطمئن باش یه برد هم بدست نمیاری چه برسه بدن دست سوپری سرکوچه ، بعدهم سوپری هم آدمه، اگر نباشه توی آشغ ال خیابونها رو کثیف میکردی پس ممنون ازشو ن هستیم که جمع میکننت، واینکه دیگه خفه ش و و اسم قشنگ پرسپولیس رو به زبونت نیار، چون تو تعصبی به پرسپولیس نداری

    • مجید ارسالی در

      لنگی کثیف بی هویت
      وای خدا ببین کیا از هویت میگن تیم طویله عبده هم جنس باز
      وای
      وای
      وای

  • محمد ارسالی در

    از اون روز شک داشتم ولی الان به یقین رسی دم که وحید قلیچ مشکل دارد ، پنالتی روی پ ور علی گنجی و گل سالم لوکادیا را که آفسا ید اعلام شد را ندیدی ؟!

    • ارتش سرخ ارسالی در

      اولا دوست عزیز هم هواداری خودم اصلا با ا ین قشر آدمای پس فترت هم کلام شدن یعنی سن گ انداختن در لجن که به خودت میخوره اینها ازطویله طناب شون پاره کردن چنین الاغ عر عرمیکنندبهتراست بگو جواب آبله هان خاموشی ست ایناشعورندارن که باهاشون بحث کنی 5سا ل قهرمانی سوزش دارند و تمامی ندارن فرامو ش کردن سال قبل چگونه بعد۱۰سال قهرمان شأن کردن دنیامی دانست در ایران چه جنایت علی ه دیگرتیمهای لیگ برتری میکنندتا یه تیم ب ینوا بعد 10سال قهرمان کنندحالا ببین تا ه فته سوم بخاطربرددو تیم تازه لیگ برتری در صد بود همه ساکت و خوشحال فقط منتظر پرسپو لیس بودن به صدرب سه سوزش هاشروع شدبزازبه سسوزن

  • سعید ارسالی در

    از امثال قلیچ چرا مصاحبه میزارید اصلا به چه دردی میخوره حرفهای صد من یه غاز و متوهم گونه و دروغشان

  • Km ارسالی در

    باز هم این مردک ملعبه دست خبرگزاری ها ش ده

  • مجیدرضا سهیل نقشی ارسالی در

    آقایان محترم که با این آدم مصاحبه میکنی د تا پرسپولیس رو تو حاشیه ببرید خوبه باز فوتبال برتر خودتون داوری‌ها رو نقد کرد که اگه واقعا داوری درست بود بازی باید 4ب ر2به نفع پرسپولیس میشد حالا این آشغال می اد میگه حق نفت رو خوردن واقعا که آدمی به پستی وحسودی این آقا نوبره

  • تولی پرس قزوین ارسالی در

    زر نزن اشغال همه ميدونند قشنگترین و زیباترین بازی تو آسیا رو داره پرسپولیس علیه السلام انجام می‌دهد به خدا دارند برای این تیم مردمی و میلیونی حسادت می‌کنند بر دشمنان پرسپولیس لعنت

  • ناصری ارسالی در

    این روانی چون کسی اظهارنظروبلکل کسی تحوی لش نمیگیره اینجوری حرف میزنم زورش میاد

  • مهران ارسالی در

    یعنی اونقدر سوزشش شدید بوده که تا این ان دازه تابلو و عیان داری کینه ی خودتو نشون میدی؟
    ظاهراً هرچقدر با احترام بات صحبت میکنیم و میگیم احترام خودتو نگه دا ر و بخاطر سن و سالت هم که شده جوری رفتار کن که شخصیت نداشته ات زیر سوال نره، فای ده نداره
    خب مرتیکه ی عقده ای تو در حدی نبودی که بخوای بشی مربی دروازه بان های پرسپولیس
    خیلی سخته فهمیدن این موضوع؟
    آخه چرا اینقدر بدبخت و بی ش خصیت هستی؟
    آخه تو خودتو چی فرض کرد ی که انتظار داشتی آقای گل‌محمدی، آدم بی مصرف و بی عرضه و به درد نخوری مثل تورو ب ه عنوان مربی دروازه بان ها بیاره تو تیم.
    مگه خاله بازی هست که بخاطر رفاقت و سلام علیک قرار باشه هر کسی بیاد تو کاد ر فنی
    برو بابا
    یکم شعور و فه م داشته باش
    چرا اینقدر نفهم و احمق هستی آخه؟

  • ح ب ارسالی در

    این پیشکسوتان استقلال وپرسپولیس خرف مفت زیاد می‌زنند کسی نیست به اینها بگه میشه تو کار تیم ومربی دخالت نکنی زمان قلیچ هم مغازه دار سر کوچه میتونست دروازه بانی ک ند

  • مجید ارسالی در

    فکر میکردم چرا قلیچ وقتی مساحبه میکند به این ادم اینقدر وحاشی وبی احترامی میکردن الان دیگر هیچ شکی ندارم این ادم لیاقت ب دترین ها را دارد ادم برای دیده شدن این ه مه بی احترامی را تحمل کند شخصیت ندارد

  • بهزاد ارسالی در

    جالب اینه طرفدارای تیم ابی هر چی برازنده خودشونه میگن بعد به قلیچ میگن فحاش جالبتر اینه که هی اسیا اسیا میکنن ولی ستاره های تیم منحل شده تاج رو زدن رو پیرهنشون تاج منحل شد تمام باور نمیکنید؟ از پرویز مظلومی خودتون بپرسید

  • علی ارسالی در

    شما چقدر اشغال و بی چشم و رو هستین ک بعد از نقد صحنه های بازی ک دیشب انجام شد و چند روز هست همه داوران صحه گذاشتن بر متض رر شدن پرسپولیس از داوری .... باز هم همچ ین مصاحبه هایی رو چاپ میکنین . معلومه کو نتون بد سوخته از پرسپولیس . حرومزاده نب اشین .

  • منوچهر ارسالی در

    قلیچ شما مشکل روحی و روانی ومالی دارید راست حسینی برو پهلو آقا یحیی وبگو ا ز مدیر عامل خواهش کنه یک کمک مالی بهت ک نه تاشاید مشکلت حل شود
    واسطه گری س لطانی هم برایت کارساز نبود

  • ا ارسالی در

    متاسفم که نام پیشکسوت رو یدک میکشی.. از آدم بزرگا فقط سیبیلشو داری
    در حق ا سکوچیچ نامردی کردید

  • ناشناس ارسالی در

    فازش چیه این قلیچ جنس موتوری میزنه
    زورش گرفته که نذاشتنش مربی دروازه بانها ی پرسپولیس داره. میسوزه

  • فرار ارسالی در

    من خارج از حرف وحدیث ها ی فوتبالی نظرات راجب به نظرات مصاحبه قلیچ نظر میدم گرچه ایشون
    در مصاحبه های خودش بی پروا و رک هستش
    اما متأسفانه نظرات مردمی هم زیبا نیست واخلاق و مهر ومحبت ومهربانی وگذشت که در جامعه امروزی نبینیم در نظرات مشاهده می‌کنیم یادمون باشه اصل ورزش والبته ورزش ایرانی یادآور اخلاق ومرام ومعرفت، حالا در کنار سرگرمی وشادابی وهیجان فوتبال نباید اینجور
    رفتار کرد کاش این تعصبات را جای دیگری که ارزشمنده خرج کنیم

  • ال ارسالی در

    طرفداری استفراغ ازسگ نجس ترید حروم لقمه ها

  • ناشناس ارسالی در

    دوباره زر زدن این یابو شروع شد

  • حمیدرضا ارسالی در

    آقای قلیچ چی می زنی. چطور شد پرسپولیس رو هرکی می رسه قهرمان می کنه .بعدا می گی س اپینتو مربی خوبیه.یعنی چی.توبیشتراستقلال ی هستی.درباره این ملی فراموش کردی اسکوچی چ تیم روازحذف نجات داد .این نهایت بی انص افی بود .

  • محسن ارسالی در

    حرف حق تلخه.بااین همه مهره وخریدهرمربی ب اشه قهرمان میشه.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا زشت و زننده ست پبشکسوت پرسپولیس ای ن حرفها چیه هم سپاهان ۶ملیپوش هم استقلال ۶ملیپوش داره پرسپولیس ۵تا داره مای پوش بقالی سرکوچه میگه قهرمان میکنه واقعا روا نی شده چرت وپرت میگه آبروتو نبر وخودتو ن فروش وحیدقلیچ تاکی میخای ادامه بدی این ج بهه گیری ومزخرفاتتو بس ‌کن ، داور طبق نظ رکارشناسان شبکه ورزش دوپنالتی ویک گل درس ت مارونگرفت یک پنالتی وگل دوم ما هم آفسا یدبود گل صحیح ماروآفسایدگرفت این به اون در دوپنالتی مادربرابریک پنالتی اونا

  • هوادار ارسالی در

    چرا آنقدر از حرف حقیقت که یک پیشکسوت نظر میده میسوزید خدایی مگه بغیر از حقیقت او نکه مدیر باشگاه میگه با شارلاتانی هم شده باید ببرید چرا روزتون میاد حرف حق را قب ول کنید

  • ناشناس ارسالی در

    قلیچ خان ازپارسال گویافرهادوآبیها یا خوب خریدنت یاخوب ترسوندنت ،تیم فروش شدی کسی باج ندادت ،متاسفیم برات
    ،آنکه شیران راکندروباه مزاج
    احتیاج است احتیاج است احتیاج

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها