|
کدخبر: 266063 سهیل مافی

گفت و گوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه پرسپولیس:

پرسپولیس باید در ۲ پست تقویت شود / امیدوارم استیل آذین دوم نشویم

بهروز سلطانی پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: فعالیت پرسپولیس در این پنجره نقل و انتقالاتی، برای من دو وجه دارد؛ یا این بازیکنان جدید سریع با تیم هماهنگ شده و فصل خوبی را برای هواداران رقم خواهند زد، یا اینکه پرسپولیس به تیم پر مهره ای تبدیل می شود که طبعا مدیریت این تعداد نام بزرگ برای کادرفنی، سخت خواهد شد.

ورزش پرسپولیس باید در ۲ پست تقویت شود / امیدوارم استیل آذین دوم نشویم

پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی در پنجره نقل و انتقالات جاری داشته و موفق به جذب اکثر گزینه های یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان شده است. با توجه به این موضوع، هواداران این تیم به فصل جدید بسیار امیدوار هستند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با جذب چند مهره ملی پوش و همچنین گئورگی ولسیانی مدافع سابق سپاهان، به فاز دفاعی قرمزها، سر و سامانی داد. او در ادامه این فعالیت، قصد دارد تا با خرید چند مهره با کیفیت هجومی، ماموریت خود را در این مقطع زمانی تکمیل کند. جذب سعید صادقی وینگر پر‌مشتری گل گهر و کاسیانو دیاز برزیلی، در دستورکار مدیران پرسپولیس قرار گرفته است.

گسترش نیوز برای بررسی عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات و همچنین وضعیت فعلی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله ۵ ماه تا آغاز رقابت های جام جهانی قطر، گفت و گویی با بهروز سلطانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انجام داده که در ادامه می خوانید.

ایران-الجزایر

بهروز سلطانی پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی تیم ملی ایران و الجزایر گفت: به نظرم بازی خوبی را در مجموع شاهد نبودیم و تیم ملی در اکثر نقاط زمین بد و ناهماهنگ عمل کرد. عملکرد پراشتباه بازیکنان، کار الجزایر را برای به خطر انداختن دروازه ما آسان کرده بود. آن ها خیلی راحت موقعیت گل ایجاد می کردند و خط دفاعی ما را تحت فشار سنگینی قرار می دادند. در مجموع نمایش ضعیفی را از تیم ملی دیدیم.

او در مورد عملکرد ضعیف فدراسیون در برگزاری دیدارهای دوستانه برای تیم ملی اظهار کرد: در حال حاضر چیزی به اسم فدراسیون در فوتبال مملکت وجود خارجی ندارد. فدراسیون فوتبال ایران بیشتر شبیه یک دفتر است و وضع بسیار نابسامانی دارد. در چنین شرایط اسفناکی، طبیعتا نمی توان خیلی توقع عملکرد مطلوب از تیم ملی ایران داشت. فدراسیون نشین ها از برگزاری یک دیدار دوستانه مناسب عاجز هستند و در فیفادی گذشته، فقط ترتیب یک بازی با تیم دوم الجزایر را دادند.

او در مورد شرایط تیم ملی در جام جهانی بیان کرد: با این شرایط قطعا تیم ملی نتیجه خوبی نخواهد گرفت. تمام رقبای ما با تدارکات و برنامه ریزی اصولی پا به جام جهانی خواهند گذاشت. اگر بازی های ولز و انگلیس را در لیگ ملت های اروپا دنبال کرده باشید، متوجه کار سخت ما در قطر خواهید شد. تیم آمریکا نیز مجموعه با کیفیتی را در اختیار دارد و از بازیکنان سطح بالایی برخوردار است. آمریکا در حال تدارک بازی با تیم های آسیایی است ولی بازی های دوستانه ما یکی پس از دیگری لغو می شود.

پورعلی-گنجی

سلطانی در خصوص خرید های تازه پرسپولیس در نقل و انتقالات اظهار کرد: فعالیت پرسپولیس در این پنجره نقل و انتقالاتی، برای من دو وجه  دارد؛ یا این بازیکنان جدید سریع با تیم هماهنگ شده و فصل خوبی را برای هواداران رقم خواهند زد، یا اینکه پرسپولیس به تیم پر مهره ای تبدیل می شود که طبعا مدیریت این تعداد نام بزرگ برای کادرفنی، سخت خواهد شد.

او در این‌باره خاطرنشان کرد: مشابه تیم استیل آذین در لیگ های نهم و دهم، که با وجود داشتن ستارگان بزرگ، موفقیتی نصیبش نشد. درواقع نگرانی من از استیل آذینی شدن پرسپولیس در لیگ پیش رو است. امیدوارم که این اتفاق رخ ندهد و بازیکنان ملی پوشِ تازه خریداری شده، خوب و اصولی مورد استفاده قرار بگیرند. البته این احتمال نیز وجود دارد که مهره‌‌های جدید، از فصل دوم در ترکیب پرسپولیس جا افتاده و موثر عمل کنند. در مجموع امیدوارم که پرسپولیس با این شیوه جذب بازیکن، تبدیل به استیل آذین دوم نشود.

درویش-و-یحیی-گل-محمدی

پیشکسوت قرمزها در پایان درباره نیاز پرسپولیس به تقویت در پست های باقی مانده به گسترش نیوز گفت: پرسپولیس نقاط ضعف خود را در درون دروازه و همینطور در خط دفاع با جذب مهره های با تجربه و کارآمدی نظیر علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر و گئورگی ولسیانی به خوبی پوشش داده است. مدیران باشگاه، سروش رفیعی را نیز جهت بازیسازی و بهبود عملکرد تیم در بحث خلق موقعیت، قرمزپوش کردند.

او در ادامه اضافه کرد: حالا اگر بتوانند یک فوروارد بلند قد و همچنین یک وینگر یا هافبک کناری نیز جذب کنند، به ترکیب خود عمق خوبی داده و برای فصل جدید مدعی اصلی قهرمانی خواهند بود. در هر صورت برای لیگ جدید به پرسپولیس بسیار خوشبین هستم و برای تیم محبوب خود آرزوی موفقیت دارم. معتقد هستم که پرسپولیس با یک تفکر درست در فصل آتی، بار دیگر به قهرمانی خواهد رسید.

ارسال نظر