|
کدخبر: 264249 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

عصای دست استراماچونی در راه استقلال

هافبک ایذه‌ای کایسری اسپور به شدت مورد علاقه مسئولان استقلال قرار گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فصل بعد وی را با لباس آبی خواهیم دید.

ورزش عصای دست استراماچونی در راه استقلال

به گزارش گسترش نیوز؛ علی کریمی در فصل ۸-۹۷ با در خواست وینفرد شفر سرمربی وقت استقلال، لباس آبی را بر تن کرد. هافبک خوش استایل سپاهان با وجود مصدومیت کهنه از ناحیه کمر و همینطور افت کیفی، به باشگاه استقلال منتقل شد. آسیب دیدگی شدید او موجب شده بود که مدت ها زمان ببرد تا در ترکیب استقلال دیده شود.

سرانجام در فصل بعد و پس از ورود استراماچونی، هافبک ایذه ای آبی ها شکوفا شد و توانایی های خود را نشان داد. کریمی در آن فصل به همراه زوج خود مسعود ریگی، بازی های باکیفیتی را ارائه داد و عملا نبض خط میانی تیم مرد ایتالیایی را در دست داشت.

کریمی-استقلال

علی کریمی در ۷۰ بازی ۱۱ گل برای  آبی ها به ثمر رساند و درست در زمانی که به عنوان بهترین بازیساز استقلال و یکی از هافبک های برتر لیگ برتر شناخته شده بود، تهران را به مقصد قطر ترک کرد. القطر موفق شد تا ستون خط میانی استقلال را با پیشنهادی چشمگیر از آن خود کند.

حضور کریمی در تیم القطر موفیت آمیز نبود و وی پس از انجام ۹ بازی و به صورت قرضی راهی الدوحیل قطر شد. اوضاع در الدوحیل برای هافبک ملی پوش آنچنان بد پیش نرفت ولی به هیچ موفق نتوانست که درخشش سابق خود در فوتبال ایران را در جمع فوق ستاره های باشگاه قطری تکرار کند.

او در فصل جاری به کارش در فوتبال قطر پایان داد و عازم ترکیه شد. هافبک ۲۹ ساله اهل خوزستان، کایسری ‌اسپور را به عنوان تیم جدید خود برگزید. وضعیت کریمی در ترکیه از قطر هم افتضاح تر پیش رفت و او به علت مصدومیت، عملا تمام فصل را از دست داد.

کریمی-الدوحیل

استقلال در فصل جاری با هدایت فرهاد مجیدی، مقتدرانه قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد. پس از قهرمانی و روزهای خوشی که آبی ها سپری می کردند، سرمربی موفق آن ها، تصمیم به استعفا و جدایی گرفت. حالا جواد نکونام جدی ترین گزینه هدایت استقلال در فصل جاری است. طبق شنیده های گسترش نیوز، سرمربی فعلی فولاد لیست نهایی خود را نیز به سردار آجورلو تحویل داده است.

نام علی کریمی به عنوان هافبک بازیساز و هولدر در این لیست دیده می شود. استقلالی ها با وجود قهرمانی در لیگ، در یک پست احساس ضعف می کردند و اکثر کارشناسان نیز مدعی بودند که در ترکیب آبی ها خلا یک هافبک طراح حس می شود.

حالا مصدومیت کهنه هافبک مدنظر استقلال (و نکونام!) کاملا رفع شده و‌ به نظر می رسد قرارداد او با استقلال به زودی امضا خواهد شد.

علی کریمی قصد بازگشت به استقلال را دارد و مدیران باشگاه هم سلامتی را شرط عقد قرارداد با او اعلام کرده اند. با این تفاسیر خط میانی استقلال برای فصل آتی، جذاب‌تر می شود و حضور کریمی می تواند عمق خوبی به این پست بدهد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها