|
کدخبر: 252476 نسترن فراهانی

گفت و گوی گسترش نیوز با رئیس پیشین فدراسیون فوتبال:

واکنش کفاشیان به جنجال منع ورود زنان به ورزشگاه/ مشکلات را به آن طرف آب نکشانید

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال تاکید کرد: نباید اجازه بدهیم دخالت آن ور آبی ها در مورد موضوعات کوچک داخلی که نمونه ای از آن مسئله ورود زنان به استادیوم است، دردسرساز شود.

ورزش واکنش کفاشیان به جنجال منع ورود زنان به ورزشگاه/ مشکلات را به آن طرف آب نکشانید

علی کفاشیان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران، در اولین واکنش به جنجال اسپری فلفل و هتک حرمت به زنانی که با تهیه بلیط می خواستند به تماشای بازی ایران _ لبنان بروند، گفت: « متاسفانه درز مطالب داخل کشور و رسانه های خارجی نتایج خوبی ندارد و این موضوع هم جزئی از همین موارد است.» موضوع ورود زنان به استادیوم از جمله مطالباتی است که عقبه آن به سال های طولانی برمی گردد و اتفاق اخیر هم بخشی از پیامدهای نشنیده نشدن مطالبه نیمی از جامعه است. در همین رابطه و برای بررسی ابعاد بیشتری از این موضوع علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال با گسترش نیوز گفتگو کرده است، با ما همراه باشید.

موضوع منع ورود زنان به استادیوم نباید به خارج از کشور بکشد

کفاشیان به گسترش نیوز گفت: مساله ورود زنان به استادیوم و امثال این موضوعات مشکل داخلی  ما است و نباید به خارج از کشور بکشد و پای افرادی که آن طرف آب هستند و دوست دارند مسائل را بد جلوه دهند به میان آید. این مساله داخلی خود ما است. ابتدا باید ببینیم مشکل چیست و چرا خانم ها نمی توانند وارد استادیوم شوند؟ چند مسابقه برگزار شده و خانم ها آمده اند.

وی افزود: خانم ها امروز در تمام میادین ورزشی حضور دارند و قهرمان می شوند. حتی در فوتسال خانم ها افتخاراتی کسب کرده اند. اگر در برخی از مکان ها به خانم ها اجازه نمی دهند که وارد ورزشگاه شوند احتمالا یا زیرساخت وجود ندارد و یا مشکلاتی از این دست وجود دارد و باید هر چه سریعتر مشکلات را برطرف کنند و یا بازی ها را به ورزشگاه هایی انتقال دهند که مشکلات نیست.

منعی برای ورود زنان به استادیوم وجود ندارد

کفاشیان به گسترش نیوز گفت: وقتی مساله ای در کشور رخ می دهد؛ به سرعت آن را سیاسی می کنند درحالیکه این مساله ای سیاسی نیست و یک موضوع داخلی است و نباید اجازه بدهیم دخالت آن ور آبی ها در مورد موضوعات کوچک داخلی که نمونه ای از آن مسئله ورود زنان به استادیوم است، دردسرساز شود.

وی در پایان گفت: وقتی فیفا و اینفانتینو به موضوع ورود کردند مشکلی ایجاد نشد و خانم ها را به ورزشگاه ها راه دادند. امروز هم این مساله قابل حل است و مانع خاصی وجود ندارد، فقط نیاز به کمی زیرساخت دارد که انشالله فراهم می شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها