|
کدخبر: 235143

بازگشت اسطوره آبی‌ها به لیگ برتر قطعی شد

دو ملی پوش سابق انگلیس از گزینه های جدی پر کردن جای خالی رافا بنیتز در اورتون هستند.

ورزش بازگشت اسطوره آبی‌ها به لیگ برتر قطعی شد

باشگاه اورتون چند روز پیش اعلام کرد که به همکاری با رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی خود خاتمه داده است. بعد از این اتفاق، سران باشگاه آبی پوش به دنبال پیدا کردن جایگزینی برای این مربی هستند و گفته می شود وین رونی، سرمربی فعلی دربی کانتی و همچنین فرانک لمپارد، سرمربی سابق باشگاه چلسی در لیست گزینه های مد نظر این باشگاه قرار دارند.

وین رونی دوران فوتبال خود را در اورتون آغاز کرد و در سال ۲۰۰۴ نیز به این باشگاه بازگشت. او در حال حاضر تا پایان فصل آینده با دربی کانتی قرارداد دارد. به همین خاطر مذاکره با این مربی نیاز به اجازه رسمی باشگاه دربی کانتی و توافق بین دو باشگاه دارد. رونی در باشگاه دربی کانتی و با وجود مشکلات عجیب و غریب این باشگاه عملکرد بسیار خوبی داشته است ولی باید این نکته را نیز مد نظر داشت که رونی تنها ۱۲ ماه است که به حرفه مربیگری روی آورده است و تجربه چندانی ندارد.

فرانک لمپارد، مربی سابق چلسی و دربی کانتی نیز از زمان برکنار شدن از سمت خود در استمفوردبریج در سال گذشته هدایت تیمی را قبول نکرده است و بنا به ادعای تلگراف بین اعضای هیئت مدیره اورتون، یکی از جدی ترین گزینه ها است.

گفته می شود علاوه بر رونی و لمپارد، نام دو گزینه دیگر در فهرست اورتون وجود دارد اما نام این دو مربی مشخص نشده است. اورتون بعد از برکناری بنیتس تلاش کرد تا روبرتو مارتینز را به بندر لیورپول برگرداند اما در نهایت موفق نشدند با فدراسیون فوتبال بلژیک به توافق برسند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها