|
کدخبر: 230788

تصمیم گیری درباره ستاره آبی‌ها / جدایی قطعی شد؟

سرمربی آلمانی چلسی برای کنار گذاشتن اختلافات با مهاجم بلژیکی خود امروز جلسه ای خواهد داشت.

ورزش تصمیم گیری درباره ستاره آبی‌ها / جدایی قطعی شد؟

توماس توخل و روملو لوکاکو امروز برای برطرف شدن اختلاف نظرهای خود با یکدیگر دیدار می کنند.

روز گذشته چلسی در دیداری حساس مقابل لیورپول صف آرایی کرد که این دیدار در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی چلسی در این دیدار به خاطر مصاحبه های اخیرش از سوی توماس توخل در فهرست تیم قرار نگرفته بود.

آبی های لندن روز چهارشنبه نیز باید در دیداری حساس در لیگ کاپ مقابل تاتنهام قرار بگیرند و توخل باید تصمیم بگیرد که در این دیدار از لوکاکو استفاده کند یا نه. گفته می شود این جلسه امروز پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و توخل با لوکاکو دیدار خواهد کرد و در مورد این بازیکن تصمیم گیری می کند.

با وجود این جلسه تضمینی برای بازگشت لوکاکو به ترکیب وجود ندارد و باید منتظر ماند و دید نتیجه این جلسه چه می شود. بسیار بعید به نظر می رسد لوکاکو تصمیم بگیرد در پنجره زمستانی از چلسی جدا شود. با توجه به قیمت بالای این بازیکن و مدت کوتاه حضورش در چلسی، کمتر باشگاهی توان پرداخت قیمت درخواستی چلسی را خواهد داشت و سران تیم لندنی هم به احتمال فراوان راضی به جدایی این مهاجم نمی شوند.

لوکاکو در مصاحبه ای که چند روز پیش از اسکای ایتالیا پخش شد، اعلام کرده بود از حضور در چلسی رضایت ندارد و دوست دارد در آینده ای نزدیک به اینتر برگردد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها