|
کدخبر: 140888

لمپارد و تایید دوری چند هفته ای ۲ ستاره چلسی

سرمربی چلسی تایید کرد که مصدومیت حکیم زیاش و هادسن اودوی جدی تر از پیش بینی های اولیه است.

فوتبال لمپارد و تایید دوری چند هفته ای ۲ ستاره چلسی

چلسی پس از تساوی برابر کراسنودار در لیگ قهرمانان خود را برای بازی برابر اورتون در لیگ برتر مهیا می کند. دیداری که شنبه ساعت ۲۳.۳۰ در ورزشگاه گودیسون پارک برگزار خواهد شد.

چلسی پس از ۱۱ بازی و با ۲۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد و برای تعقیب تاتنهام و لیورپول محکوم به پیروزی است.

فرانک لمپارد سرمربی چلسی در نشست خبری این بازی تایید کرد که کریستین پولیسیچ ستاره آمریکایی مشکلی برای همراهی تیم ندارد ولی حکیم زیاش و کالوم هادسن ادودی که گفته می شد مصدومیت شان جزئی است، چند هفته دیگر به دور از میادین خواهند ماند.

رسیدن پولیسیچ به بازی با اورتون قطعا خبر خوبی برای چلسی است. این بازیکن به دلیل مصدومیت ها تنها هشت بار در فصل جاری در تمام رقابت ها به میدان رفته و هفته قبل وقتی در بازی با لیدز به جای زیاش به میدان رفت، بار دیگر مصدوم شد.

لمپارد در مورد وضعیت مصدمان تیمش گفت: « حکیم زیاش و هادسن اودوی چند هفته دیگر غایب خواهند بود ولی پولیشیچ که برابر لیدز مشکل جزئی همسترینگ پیدا کرد، مشکلی برای بازی با اورتون نخواهد داشت. او امروز تمرین خوبی داشت و در فهرست نهایی قرار خواهد داشت.»

چلسی تقویم شلوغی را پیش رو دارد و باید در ۱۴ روز ۴ بازی برگزار کند.

لمپارد در این رابطه گفت: « برای ما مهم بود که در گروه مان در لیگ قهرمانان اول شویم و اعتماد به نفس مان بیشتر شده است. حالا لیگ قهرمانان تا فوریه(اواخر بهمن) نخواهد بود و تمام تمرکزمان روی لیگ برتر خواهد بود.

تقویم شلوغی پیش روی مان است و باید با اورتون و وولوز بازی کنیم و سپس در "باکسینگ دِی"، وستهام و آرسنال را خواهیم داشت. بازی های حساس و مهم در مدت زمانی اندک. همگی این تیم ها قوی هستند. لیگ برتر رقابت بسیار سختی است و اجازه نداریم تمرکزمان را از دست بدهیم. اگر در سطح خودمان نباشیم، قطعا به جایی که می خواهمی نمی رسیم.»

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر