|
کدخبر: 234232

گزینه‌های خرید مجیدی برای تقویت استقلال

شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون استقلال از چند ماه قبل شکل گرفته و هرچه به پنجره زمستانی نزدیک‌تر شدیم این شایعات پررنگ‌تر هم شدند.

ورزش گزینه‌های خرید مجیدی برای تقویت استقلال

از مدت‌ها قبل صحبت از جدایی نفراتی مثل بابک مرادی و رشید مظاهری مطرح بود که این دو بازیکن برای جدایی به توافق رسیدند ولی هنوز مقصد آنها مشخص نشده است. بابک مرادی احتمالاً از بین هوادار و آلومینیوم اراک یک مقصد را انتخاب خواهد کرد و رشید مظاهری هم پیشنهادی از فولاد خوزستان دارد که مشخص نیست استقلال با پیوستنش به این تیم موافقت کند یا نه.

استقلال و فولاد پروژه نقل و انتقالاتی دیگری هم دارند که مربوط به صالح حردانی است. صالح ابتدای فصل هم در فهرست فرهاد مجیدی بود ولی آبی‌ها موفق به جذب او نشدند. حالا هم جواد نکونام رسماً اعلام کرده با جدایی وی مخالف است. در این میان اخباری مبنی بر پیشنهاد معاوضه حردانی با رشید مظاهری و آرش رضاوند مطرح است که مشخص نیست چقدر جدی است.

استقلال به گفته فرهاد مجیدی دو بازیکن داخلی و دو بازیکن خارجی در فهرستش است و صحبت‌هایی از علاقه به جذب یک بازیکن عمانی و همچنین ژان کارلوس، بازیکن برزیلی است که البته قیمت بالایی دارد و مشخص نیست آبی‌ها بتوانند او را جذب کنند یا نه. هنوز فهرست رسمی نقل و انتقالات استقلال مشخص نیست ولی صحبت‌های مطرح شده پیرامون همین نفرات است.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها