|
کدخبر: 234172

صید بزرگ استقلال از پرسپولیس می‌آید / پاتک فرهاد به یحیی

رضا اسدی هافبک تیم پرسپولیس مورد توجه استقلال و یک تیم صنعتی قرار گرفته است.

ورزش صید بزرگ استقلال از پرسپولیس می‌آید / پاتک فرهاد به یحیی

بعد از جدایی نوراللهی از پرسپولیس یحیی گل محمدی برای جانشینی احمد، دست روی رضا اسدی گذاشت و توانست این بازیکن را به پرسپولیس بیاورد. یحیی حتی شماره ۸ پرسپولیس را هم به اسدی داد ولی این بازیکن هنوز نتوانسته نمایش خوبی در ترکیب پرسپولیس داشته باشد و در دیدارهای اخیر هم نیمکت نشین بوده است.

رضا شروع خوبی در پرسپولیس داشت و حتی در بازی مقابل فولاد موفق شد برای تیمش گلزنی کند. با این حال هرچه گذشت شرایط برای اسدی سخت تر شد و او جایگاه خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس از دست داد. در بازی‌های اخیر پرسپولیس هم رضا فقط به عنوان بازیکن تعویضی فرصت بازی برای پرسپولیس را بدست آورد و همین موضوع باعث شد تا زمزمه‌های جدایی اسدی در نیم فصل به گوش برسد.

در همین رابطه شنیدیم چند باشگاه لیگ برتری از جمله استقلال و یک تیم صنعتی به این بازیکن پیشنهاد دادند تا در نیم فصل دوم به تیم آن‌ها بیاید ولی اسدی هنوز هیچ واکنشی به این پیشنهادات نشان نداده است. در ابتدای فصل و قبل از اینکه پرسپولیس موفق به جذب اسدی شود، استقلال هم یکی از مشتریان این بازیکن بود و مذاکراتی هم با او انجام داد ولی اسدی ترجیح داد پرسپولیس را انتخاب کند و قرمزپوش شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها