|
کدخبر: 232916

لیست نقل و انتقالاتی استقلال / تمام گزینه‌های مجیدی را بشناسید

فهرست نقل و انتقالاتی زمستانی فرهاد مجیدی برای نیم فصل اعلام شد.

ورزش لیست نقل و انتقالاتی استقلال / تمام گزینه‌های مجیدی را بشناسید

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال مدتی پیش در یکی از کنفرانس‌های خبری خود از نیاز به تمامی بازیکنان خود تا پایان فصل خبر داد که اکنون نظاره گر جدایی بابک مرادی تا قبل از پایان نیم فصل اول هستیم.

بابک مرادی امروز با حضور در باشگاه استقلال به دنبال دریافت رضایت نامه خود برای حضور در تیم دیگری بود، که بازیکنان دیگری هم به درب خروج باشگاه استقلال نزدیک شده اند.

بازیکنانی همچون سعید مهری، ارسلان مطهری، محمدرضا آزادی و فردین رابط در حالی نامشان شنیده می‌شود در لیست خروج قرار دارد که البته تا به این لحظه خروج آن‌ها مورد تایید قرار نگرفته است. از طرفی هم همین بازیکنان بعید نیست وضعیت همچون بابک مرادی را در پیش بگیرند و تا قبل پایان نیم فصل اول از جمع آبی‌ها جدا شوند.

در آن سمت بحث معاوضه برخی بازیکنان استقلال از جمله رشید مظاهری با برخی تیم‌های لیگ برتری مطرح است که بعید نیست فرهاد مجیدی با در اختیار قرار دادن رشید مظاهری و یک بازیکن دیگر نسبت به جذب صالح حردانی از تیم فولاد اقدام کند.

قهرمانی نیم‌فصل، نزدیک‌تر از رگ گردن به استقلال

عرفان باقری هم یکی از نام‌هایی است که گفته شده در نقل و انتقالات زمستانی به ترکیب فرهاد مجیدی اضافه می‌شود.

ارشد العلوی هافبک تهاجمی تیم ملی عمان در حالی نامش در ترکیب استقلال برای نیم فصل دوم عنوان شده که استقلالی‌ها نام این بازیکن را تایید نکردند.

بحث بازگشت فرشید اسماعیلی با تغییر مدیریت در راس باشگاه هم در حالی بر سر زبان‌ها افتاده که تا به این لحظه فرهاد مجیدی برای بازگشت این بازیکن چراغ سبز نشان نداده است.

جذب فرزند مارک ویلموتس نیز در فصل نقل و انتقاللات زمستانی از سوی آبی‌ها تایید نشد تا نام مارتن ویلموتس هم در لیست زمستانی مجیدی دیده نشود.

ژان کارلوس هافبک برزیلی هم بحث حضورش در استقلال مطرح شد که هنوز استقلال در جذب این بازیکن اقدامی انجام نداده است.

به هر ترتیب باشگاه استقلال طبق لیست فرهاد مجیدی به دنبال جذب ۲ بازیکن خارجی است که یکی از این ۲ بازیکنان آسیایی است و ۲ بازیکن لیگ برتری هم قرار است به ترکیب تیم سرمربی آبی‌ها اضافه شوند.

از سویی پس از جدایی بابک مرادی از استقلال احتمال دارد یک تا ۳ بازیکن دیگر از ترکیب فعلی آبی‌ها هم از این تیم جدا شوند.

پیش از این فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرده بود که به هافبک‌ها و مهاجمان تیمش نیاز دارد و از جذب تعدادی بازیکنان جدید خبر داده بود.همچنین سرمربی آبی ها با حضور برخی بازیکنانش در دیگر تیم های لیگ برتری موافقت نکرده است .

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر