|
کدخبر: 186644

پرسپولیس آخرین قرارداد را هم پیش‌خور کرد!

باشگاه پرسپولیس بار دیگر به جای درآمدزایی، مجبور به قرض برای پرداخت مطالبات بازیکنان خود شد و باید دید چه راهکاری برای برون رفت از این شرایط در آینده خواهد داشت.

ورزش پرسپولیس آخرین قرارداد را هم پیش‌خور کرد!

در شرایطی که پیش از دربی بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس در چند مرحله نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود ابراز نگرانی کرده بودند، در نهایت مدیران تیم موفق به پرداخت بخش دیگری از تعهد قراردادی خود به آنها شدند تا دریافتی بازیکنان به ۷۰ درصد برسد.

در این زمینه اما شنیده می‌شود طبق روال اخیر، آنها بار دیگر مجبور به قرض گرفتن در این خصوص شده‌اند؛ البته در صورتی که برنامه آنها طبق پیش‌بینی جلو برود شاید مجبور به بازپرداخت این پول نشوند هرچند با روالی که این درآمدزایی دنبال کرده شاید همه چیز طبق خواسته آنها نشود.

باشگاه پرسپولیس طبق قراردادی که با یکی از بانک‌ها برای صدور کارت هواداری داشته، چشم به درآمد چند میلیاردی از این بابت دوخته است اما تا به امروز عدد پیش‌بینی شده طرفین برای دستیابی به درآمد مدنظر پیش نرفته و چیزی تنها حدود ١٠٠هزار نفر درخواست دریافت کارت هواداری را داشته‌اند! در این طرح اگر مشارکت هواداران برای کارت هواداری به رقمی در حدود یک میلیون کارت می‌رسید سود نسبتا خوبی برای پرسپولیس به‌دست می‌آمد که این نتیجه تا الان حاصل نشده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس طی مذاکراتی که با این بانک داشته برای پرداخت بخشی از دیون خود به بازیکنان، موفق به دریافت قرض شده است. این قرض البته در صورت استقبال هواداران از طرح کارت هواداری در آینده تبدیل به همان توافق طرفین در خصوص قرارداد خواهد شد و در غیر اینصورت و اگر به همین روال (استقبال کم هواداران از کارت هواداری) ماجرا پیش برود، آنها باید آن را بازپرداخت کنند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس با این کار بخشی از درآمدهای احتمالی که شاید محقق شود و شاید هم هرگز محقق نشود را به نوعی پیش‌خور کردند تا مدیران بعدی باشگاه از حالا دچار چالش‌های عحیبی شوند. این در حالی است که پیش از این هم مبالغ زیادی با عنوان قرض به این باشگاه رسیده که مسلما با سررسید پرداخت، پرسپولیس دوباره روزهای تیره را در پیش روی خود خواهد داشت.

با این همه باید دید مدیران پرسپولیس در نهایت موفق خواهند شد طرح درآمدزایی خود را پیش ببرند یا یک تعهد مالی دیگر به گردن باشگاه خواهد افتاد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها