|
کدخبر: 177455

آخرین وضعیت از قرارداد بازیکنان پرسپولیس

مسوولان باشگاه پرسپولیس از چند بازیکن جهت حضور در نشست برای تمدید قرارداد دعوت کردند، اما تاکنون بازیکنی به این دعوت پاسخ مثبت نداده است.

ورزش آخرین وضعیت از قرارداد بازیکنان پرسپولیس

تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس به یکی از کارهای مهم پیش روی مسوولان این باشگاه تبدیل شده است چرا که قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان این باشگاه در پایان فصل به اتمام خواهد رسید.

مسوولان باشگاه از نیم فصل بحث تمدید قراردادها را استارت زده‌اند و پس از بازگشت کاروان تیم از هند این تمدید قرارداد‌ها به صورت جدی تری وارد فاز تازه‌ای شد. مسوولان باشگاه، به صورت مکتوب، تلفنی و ارسال دعوت‌نامه رسمی از بازیکنان برای مذاکره برای تمدید قرارداد دعوت به عمل آوردند اما هنوز هیچ یک از بازیکنان حاضر به برگزاری نشست برای تمدید قرارداد با پرسپولیس نشده‌اند.

البته در این بین با توجه به تعطیلی لیگ مسوولان باشگاه قصد دارند در فرصت باقی مانده مذاکرارت را انجام دهند تا با شروع مجدد مسابقات تمام تمرکز بازیکنان معطوف به بازی‌ها شود اما هنوز بازیکنان در مقابل این پیشنهادات واکنشی نشان ندادند.

در این میان، چندی پیش سیامک نعمتی و مهدی عبدی قرارداد خود را با باشگاه تمدید کردند اما هنوز آینده دیگر نفرات با پرسپولیس مشخص نیست.

باشگاه همچنین تمدید قرارداد احمد نوراللهی را به بعد از بازگشت این بازیکن از اردوی تیم ملی موکول کرده است. این در حالی است که جدایی احمد نوراللهی و محمد حسین کنعانی زادگان و انتقال این نفرات به لیگ قطر دور از ذهن نیست.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر