|
کدخبر: 182865

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر گل‌گهر

پرسپولیس در غیاب سه مصدوم خود به مصاف گل گهر می‌رود.

ورزش ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر گل‌گهر

پرسپولیس امروز و از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت و دیدار هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر را برابر این تیم برگزار خواهد کرد.

سرخپوشان در حالی به مصاف حریف سیرجانی می‌روند که سه بازیکن خود یعنی سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری را همچنان به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و یحیی گل‌محمدی تیمش را بدون این نفرات به مصاف حریف خواهد فرستاد.

در دروازه پرسپولیس مثل همیشه شاهد حضور حامد لک هستیم و زوج خط دفاعی سرخپوشان را هم طبق معمول همیشه حسین کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی تشکیل می‌دهند. در سمت راست خط دفاعی شاهد حضور مهدی شیری هستیم و در سمت چپ هم سعید آقایی بازی خواهند کرد.

در نبود کمال کامیابی‌نیا زوج خط هافبک دفاعی پرسپولیس مشخص است و احمد نوراللهی در کنار میلاد سرلک به میدان خواهند رفت. یک خط جلوتر در خط هافبک مهدی ترابی متمایل به چپ و احسان پهلوان متمایل به راست بازی می‌کنند و در خط حمله هم زوج شهریار مغانلو و امید عالیشاه حضور دارند و عیسی آل کثیر و مهدی عبدی دو مهاجم دیگر سرخپوشان هستند که از روی نیمکت کار را دنبال خواهند کرد و گزینه‌های احتمالی تعویض هستند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر:

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شهریار مغانلو

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها