|
کدخبر: 166199

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الریان قطر

سرمربی سرخ‌ها در جدال با مدعی اصلی گروه، امیدوار به دستیابی به دومین برد تیمش است.

ورزش ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الریان قطر

پرسپولیس در نخستین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ برابر الوحده امارات به برتری دست یافت و اکنون الریان قطر را به عنوان مدعی اصلی این گروه را روبه‌روی خود می‌بیند. سرمربی سرخ‌ها که فصل گذشته موفق شده تیمش را به فینال این رقابت‌ها برساند، امیدوار است با دستیابی به دومین برد در این مرحله، شانس صعودش را افزایش دهد و شرایط را برای آغاز دوباره حضور در مراحل بالاتر کند.

در بازی امشب تیم یحیی گل محمدی با کمترین تغییر برابر حریف قرار خواهد گرفت و احتمالا تنها تغییر این تیم مربوط به خط میانی و جانشینی کمال کامیابی نیا به جای میلاد سرلک باشد.

حامد لک؛ خیز دوباره برای دستکش طلایی آسیا

لک که در بازی اول کار آسانی برای کلین شیت داشت، امشب نیز درون دروازه این تیم حاضر خواهد شد و باید برابر الریان قطر و خط هجومی این تیم که برابر گوا کاری از پیش نبردند قرار گیرد. او اکنون با کارنامه شش کلین شیت در ترکیب پرسپولیس و در لیگ قهرمانان آسیا، پا به دیدار با الریان خواهد گذاشت و باید دید برابر این حریف چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

سیدجلال حسینی - کنعانی زادگان؛ جنگ ویژه با پرنده الریان

قلب دفاعی پرسپولیس نیز همانند دیدار قبلی با رهبری سیدجلال حسینی و همراهی محمدحسین کنعانی زادگان برابر حریف حاضر خواهند شد. دو مدافعی که هر چند فاصله زیادی با شجاع خلیل زاده در قلب دفاعی حریف دارند اما تقابل ویژه‌ای را با یکدیگر خواهند داشت و همه امیدوار به این هستند تا سلیقه کارگردان تلویزیونی دیدار امشب به سمتی برود که فریم‌های جالب این تقابل را شاهد باشند.

وحید امیری - سیامک نعمتی؛ بال‌های سرخ به دنبال جشن تولد

دو مدافع غیرتخصصی سمت راست و چپ پرسپولیس بعد از نمایش موفقی که برابر الوحده و خصوصا در فاز تهاجمی داشتند، امشب امیدوار به تکرار این موفقیت برابر الریان قطر هستند. سیامک که امروز جشن تولد خود را پشت سر می‌گذارد، از انگیزه‌هایی ویژه برای این جدال برخوردار است تا با دستیابی به موفقیت شخصی بتواند خامه روی کیک خود را ترتیب دهد. باید دید خط دفاعی و مدافعان کناری حریف قادر خواهند بود دو مدافع کناری پرسپولیس که بالاترین قدرت تهاجمی برخوردار هستند را متوقف کنند یا خیر.

نوراللهی - کامیابی نیا؛ بازگشت دوقلوها

یحیی گل محمدی تنها تغییر تیمش در خط میانی را به بازگشت کمال کامیابی نیا اختصاص داده است تا بار دیگر زوج همیشگی چند فصل اخیر را با احمد نوراللهی شکل دهند. قدرت تهاجمی حریف در خط میانی و روحیه بالای کمال برای تخریب باعث شده تا او در این بازی بار دیگر فرصت حضور در ترکیب سرخ‌ها را به‌دست بیاورد و نوراللهی نیز او را در این پست و با خصوصیات تهاجمی‌تر همراهی خواهد کرد.

پهلوان - ترابی؛ اگه می‌تونی منو بگیر

دو بال تکنیکی پرسپولیس مطمئنا بار دیگر بیشتر امیدهای این تیم را برای شکل گیری موقعیت را تشکیل خواهند داد. ترابی که در بازی برابر الوحده آمادگی بالای خود را بارها به نمایش گذاشت، در کنار پهلوان در سمت مقابل که از قدرت تکنیکی مناسبی برخوردار است، در بازی امشب نیز مسوولیت ایجاد موقعیت و گلزنی را برعهده خواهند داشت و باید دید برابر خط دفاعی که لوران بلان برابر آنها قرار خواهد داد، چه نمایشی به جا خواهند گذاشت.

شهریار - عالیشاه؛ پایان طلسم برای مغانلو؟

شهریار مغانلو در بازی قبلی علیرغم تلاش جالب توجهی که برای گلزنی مقابل حریف داشت با بدشانسی‌های پیاپی از این مهم ناکام ماند. او البته بار دیگر با اعتماد کادرفنی فرصت حضور برابر الریان را هم به‌دست آورده و چشم به پاس‌های طلایی عالیشاه، ترابی و پهلوان دوخته تا طلسم خود با پیراهن شماره ۷۰ پرسپولیس را بشکند. جنگ هوایی او در این بازی مطمئنا با شجاع خلیل زاده خواهد بود و باید دید قادر به عبور از این مدافع ایرانی باانگیزه برای فتح دروازه الریان خواهد بود یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک

سیدجلال حسینی

محمدحسین کنعانی زادگان

سیامک نعمتی

وحید امیری

کمال کامیابی نیا

احمد نوراللهی

احسان پهلوان

مهدی ترابی

امید عالیشاه

شهریار مغانلو

دیدار دو تیم پرسپولیس و الریان ساعت ۲۱: ۳۰ برگزار خواهد شد. شاگردان یحیی گل محمدی با سه امتیاز در صدر گروه هستند و لوران بلان و شاگردانش نیز بعد از تساوی در بازی اول مقابل گوا هند به عنوان میزبان این رقابت‌ها در جایگاه دوم قرار گرفته‌اند.

 

منبع: ورزش3
  • اسماعیل سعیدی ارسالی در

    با اینکه شجاع بازیکن قابل تحسینی هست اما نه او و نه هیچ بازیکن دیگه از الریان در مقابل اراده تیمی شیربچه های ایران زمین کاری از پیش نخواهند برد . به امید بردی د یگر از شیران پرسپولیس .

ارسال نظر