|
کدخبر: 174871

پایان کار؛ خداحافطی کریس رونالدو با یوونتوس؟

کریستیانو رونالدو ضمن تبریک قهرمانی اینتر در سری آ، گفت که به هدفش در یونتوس رسیده است.

ورزش پایان کار؛ خداحافطی کریس رونالدو با یوونتوس؟

 

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره یووه، پس از پایان فصل در سری آ پیامی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که بی شباهت به پیام خداحافظی با یوونتوس و فوتبال ایتالیا نیست.

رونالدو نوشت:" زندگی و حرفه هر بازیکن سطح بالایی از فراز و نشیب ها ساخته شده است. سال به سال ما با تیم های فوق العاده، با بازیکنان خارق العاده و اهداف بلند پروازانه روبه‌رو می شویم، بنابراین همیشه باید بهترین تلاش خود را بکنیم تا خود را در سطحی عالی و برتر نگه داریم.

امسال نتوانستیم قهرمانی در سری آ را کسب کنیم، به اینتر به دلیل قهرمانی شایسته اش تبریک می گویم. با این حال من باید برای هر آنچه در این فصل در یوونتوس به دست آوردیم، چه از نظر جمعی و چه از نظر فردی، ارزش قائل شوم. بردن سوپرجام ایتالیا، جام حذفی ایتالیا و جایزه آقای گل سری آ من را مالامال از شاد می کند، مخصوصا به دلیل دشواری هایی که با خود دارند، در کشوری که بردن هیچ چیز آسان نیست.

با این دستاوردها به هدفی رسیدم که از روز اول ورودم به ایتالیا برای خودم تعیین کرده بودم: بردن قهرمانی در لیگ، جام جذفی و سوپرجام، و همچنین بهترین بازیکن و بهترین گلزن شدن در این کشور بزرگ فوتبالی که پر از بازیکنان فوق العاده، باشگاه های بزرگ و یک فرهنگ فوتبال کاملاً مختص به خود است.

من قبلاً گفته ام که به دنبال رکوردها نیستم، رکوردها به دنبال من هستند. برای کسانی که منظور من از این حرف را نمی فهمند، موضوع بسیار ساده است: فوتبال یک بازی جمعی است، اما با غلبه و پیروزی فردی است که ما به تیم های خود کمک می کنیم تا به اهداف خود برسند. همیشه پس از تلاش بیشتر و بیشتر در زمین، کار بیشتر و بیشتر خارج از زمین است که در نهایت رکوردها پدیدار می شوند و رسیدن به عناوین جمعی و تیمی اجتناب ناپذیر می شود، اینها نتیجه طبیعی یکدیگر هستند.

بنابراین من به این واقعیت که در روزهای اخیر به طور گسترده تکرار شده است، بسیار افتخار می کنم: قهرمانی در انگلیس، قهرمانی در اسپانیا و قهرمانی در ایتالیا. قهرمان جام حذفی در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا. برنده سوپرجام در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا. بهترین بازیکن در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا. بهترین گلزن در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا. به ثمر رساندن بیش از 100 گل برای یک باشگاه در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا.

هیچ چیز با این احساس که می دانم من در کشورهایی که در آنها بازی کرده ام اثری از خود بر جای گذاشته ام و به هواداران باشگاه هایی که نماینده‌شان بودم شادی و لذت بخشیده ام، قابل مقایسه نیست. این همان چیزی است که من برای آن کار می کنم، این چیزی است که من را تحت تأثیر قرار می دهد و این چیزی است که من همیشه تا روز آخر به دنبال آن خواهم بود.

ممنون از همه کسانی که در این سفر نقشی داشتند! ما در کنار هم هستیم!"

رونالدو در آخرین بازی این فصل یوونتوس برابر بولونیا روی نیمکت نشسته بود و گزارش هایی نیز در ایتالیا منتشر شده است که با وجود یکه هنوز یک سال دیگر از قرارداد سالی 31 میلیون یورویی او باقی مانده، این فوق ستاره پرتغالی در تابستان از یووه جدا خواهد شد.


 

ارسال نظر