|
کدخبر: 133994

ناپولی به درد سپاهان دچار شد

درخواست فرجام‌خواهی باشگاه ناپولی در مورد دیدار برابر یوونتوس رد شد.

ورزش ناپولی به درد سپاهان دچار شد

چندی پیش باید دو تیم یوونتوس و ناپولی در شهر تورین از سری مسابقات سری آ به مصاف یکدیگر می رفتند اما عدم صدور مجوز توسط سران شهر ناپل باعث شد که شاگردان جنارو گتوزو نتوانند در این مسابقه حاضر شوند و به همین خاطر پس از آن سازمان لیگ ایتالیا نتیجه را ۳-۰ به سود یووه اعلام کرد. همچنین به جز این یک امتیاز نیز از ناپولی کسر شد.

باشگاه ناپولی اما هرگز رای صادر شده مبنی بر شکست برابر یوونتوس را نپذیرفت و بلافاصله پس از آن درخواست فرجام خواهی خود را ارائه داد. در واقع این باشگاه معتقد بود که آنها هیچ گونه تقصیری در این قضیه نداشته اند و بازی با یوونتوس باید تکرار می شد.

در همین رابطه لحظاتی پیش باشگاه ناپولی پاسخ درخواست فرجام خواهی خود را دریافت کرد؛ بر این اساس درخواست ناپلی‌ها پذیرفته نشده و همان رای قبلی پابرجا خواهد بود. در بیانیه منتشر شده پیرامون این موضوع آمده است که توجیه ناپولی برای به میدان نرفتن غیر منطقی بوده و حضور در برابر یوونتوس هرگز برای آنها امری غیر ممکن نبوده است."

در لیگ نوزدهم و در جریان بازی سپاهان و پرسپولیس زردپوشان اصفهانی به دلایلی دیر به استادیوم بازی رسیدند و داور با حضور پرسپولیس سوت بازی را به صدا در آورد و نتیجه ۳-۰ به سود سرخپوشان تهرانی اعلام شد.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها