|
کدخبر: 130161

ماجرای علی کریمی و سپاهان چیست؟

اغراق نیست اگر بگوییم علی کریمی بهترین بازیکن فصل گذشته استقلال بوده است.

ورزش ماجرای علی کریمی و سپاهان چیست؟

اغراق نیست اگر بگوییم علی کریمی بهترین بازیکن فصل گذشته استقلال بوده است. بازیکنی که چه در دفاع و چه در حمله نقش مهمی در موفقیت های این تیم داشت. با این حال علی کریمی که قراردادش با استقلال به پایان رسیده، هنوز پاسخ مثبتی به پیشنهاد این باشگاه نداده و این موضوعی است که آبی ها را نگران کرده است.

نکته مهم در مورد علی کریمی این است که این بازیکن با پیشنهاد جدی از تیم های خارجی روبرو نیست اما آنچه تمدید قرارداد این بازیکن را سخت کرده، پیشنهاد جدی باشگاه سپاهان است. در این بین شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه سپاهان حاضر است تمام خواسته های علی کریمی را برآورده کند و این موضوعی است که پروژه تمدید قرارداد این بازیکن با استقلال را سخت کرده است.

در روزهای گذشته از استقلال مهدی عبدیان مذاکرات فشرده ای را با علی کریمی داشته ولی هنوز هیچ توافقی بین طرفین اتفاق نیفتاده چون هم اکنون این بازیکن از تیم سابقش پیشنهاد بسیار جدی را دریافت کرده و گفته می شود رقم پیشنهادی طلایی پوشان اصفهانی به مراتب بالاتر از رقم پیشنهادی آبی های تهرانی است. در حال حاضر علی کریمی در دو راهی مهمی در فوتبالش قرار گرفته است. انتخاب بین تیمی که او را به فوتبال معرفی کرده یا تیمی که در آن بیشترین حد از درخشش را نشان داده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها