|
کدخبر: 281885

گسترش نیوز گزارش می‌دهد؛

افزایش تولید و اشتغال‌زایی در کشور

قاسم نوده فراهانی گفت: اگر ما در نظر داریم تا تولیدات‌مان در عرصه بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشند، باید هرکدام‌مان به‌نوبه خود برای افزایش کیفیت محصولاتمان تلاش کنیم. اشتغال‌زایی یکی از اثرات مثبت افزایش تولید است و من به‌نوبه خود در این دوره از نمایشگاه‌ها شاهد افزایش تولید و اشتغال‌زایی در کشور بوده‌ام.

نمایشگاه افزایش تولید و اشتغال‌زایی در کشور

قاسم نوده فراهانی ضمن اشاره به افزایش ظرفیت‌های نمایشگاهی مطرح کرد: در وهله نخست، از بانیان و مجریان برگزارکننده نمایشگاه کمال تشکر و قدردانی را دارم که فضایی فراهم ساخته‌اند تا بتوان تولیدات داخلی کشور را به نمایش گذاشت و از نوین‌ترن فناوری‌های کشور رونمایی به عمل آورد. جا دارد که از تمامی تولیدکنندگان و فعالان این عرصه که در نمایشگاه شرکت کرده‌اند نیز تشکر و قدردانی کرد زیرا با حضورشان از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کنند و این امر فضایی رقابتی برای صنعتگران و تولیدکنندگان کشور ایجاد می‌کند. فضای رقابتی سبب ارتقای کیفیت محصولات می‌شود. افزایش کیفیت محصولات در نمایشگاه هاسپیتکس امسال، پرواضح است. به‌عبارت‌دیگر، ما در هر دوره نمایشگاهی شاهد افزایش کیفیت و ارتقای سطح صنعت کشورمان هستیم.

وی ادامه داد: بدون تردید برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فضایی برای ارتقای صنعت کشور فراهم می‌سازد اما نباید از خاطر برد که برگزاری چنین رویدادهایی دشواری‌های خاص خود را به همراه دارد. باری، اگر ما در نظر داریم تا تولیدات‌مان در عرصه بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشند، باید هرکدام‌مان به‌نوبه خود برای افزایش کیفیت محصولاتمان تلاش کنیم. اشتغال‌زایی یکی از اثرات مثبت افزایش تولید است و من به‌نوبه خود در این دوره از نمایشگاه‌ها شاهد افزایش تولید و اشتغال‌زایی در کشور بوده‌ام.

رئیس اتاق اصناف ایران در پایان خاطرنشان کرد: افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان سبب شده تا ما شاهد روند رو به رشدی در ارتقای کیفیت محصولات و تولیدات داخل کشور باشیم. ما اکنون محصولات بومی‌سازی شده‌ای در اختیار داریم که می‌توانیم از آنها در عرصه بین‌الملل رونمایی کنیم زیرا از استانداردهای جهانی برخوردارند. بر ما است که اگر موانعی بر سر راه تولیدکنندگان کشور قرار دارد را برطرف سازیم تا شاهد درخشش بیش‌ازپیش صنعت کشور باشیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها