|
کدخبر: 281844

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

خیز سیوان صنعت برای فتح بازارهای همسایه

محمدرضا عباسی در گفتگو با گسترش نیوز گفت: دامنه فعالیت‌های شرکت سیوان صنعت تنها در گستره داخل کشور خلاصه نمی‌شود و ما توانسته‌ایم در کشورهای هم‌جوار مانند افغانستان، عراق و... پروژه‌های شاخصی را بر عهده گیریم و با موفقیت به سرانجام رسانیم.

صنعت خیز سیوان صنعت برای فتح بازارهای همسایه

شرکت سیوان صنایع به‌عنوان یکی از فعالان صنعت تجهیزات بیمارستانی، حضور موفقیت‌آمیزی در بازار کشورهای همسایه داشته است. نمایشگاه بین‌المللی تهران از ۱۹ تا ۲۲ آذرماه میزبان یکی از مهم‌ترین رویدادهای نمایشگاهی بود. شرکت‌های فعال در صنعت بیمارستان سازی و تاسیسات و تجهیزات مربوطه، آخرین محصولات و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند. در حاشیه نمایشگاه هاسپیتکس با محمدرضا عباسی، کارشناس فروش شرکت سیوان صنعت به گفتگو نشستیم.

سیوان

کارشناس فروش شرکت سیوان صنعت بارثاوا درباره حضور این شرکت در نمایشگاه اظهار کرد: ما با دو شرکت دیگر به نام‌های بتیس و اوحد کنسرسیومی تشکیل دادیم و در نمایشگاه بیمارستان سازی شرکت کردیم. مجموعه اوحد شرکتی دانش‌بنیان است که تحقیقات خود را در راستای تولید تجهیزات لازم برای کنترل عفونت در مراکز درمانی انجام می‌دهد. مجموعه اوحد سیستمی نوین و هوشمند برای آنتی‌باکتریال کردن محیط‌های بیمارستانی طراحی کرده است که می‌تواند جایگزین محصولات سنتی چون کاشی، سرامیک و... شود. شرکت سیوان صنعت نیز به دلیل تولید محصولاتی انحصاری در زمره شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دارد. یکی از محصولات این شرکت، رنگی است که آنتی‌باکتریال نیست بلکه خود استریل شونده است؛ یعنی این محصول توانایی ۱ میلیون بار کاهش باکتری دارد و خود ضدعفونی کننده است. علاوه بر این مورد، محصولی دیگری که ما به عرصه تولید رسانده‌ایم، بسیار مقاوم است. این محصول می‌تواند ۱۲۰ ساعت در اسید PH۳ غوطه‌ور باشد بدون آنکه کوچک‌ترین آسیبی به آن وارد شود. مجموعه این عوامل و دستاوردها سبب شده است تا شرکت سیوان بتواند در عملکردی درخشان را در کارنامه کاری خود به ثبت رساند.

محمدرضا عباسی در ادامه افزود: موفقیت‌های پی‌درپی شرکت سیوان سبب شده تا این شرکت بتواند در پروژه‌های مگا که در داخل کشور احداث می‌شوند، مشارکت کند و اجرای آنها را بر عهده گیرد. شایان‌ذکر است که دامنه فعالیت‌های این شرکت تنها در گستره داخل کشور خلاصه نمی‌شود و ما توانسته‌ایم در کشورهای هم‌جوار مانند افغانستان، عراق و... پروژه‌های شاخصی را بر عهده گیریم و با موفقیت به سرانجام رسانیم.

وی در پایان با اشاره به وضعیت صنعت بیمارستان سازی کشور خاطرنشان کرد: به باور من تحریم‌ها عاملی برای رشد تولیدات داخلی و به‌طور ویژه صنعت کشور هستند. شرکت ما به‌نوبه خود در چنینی شرایطی مجبور به رشد شد. ما باید می‌توانستیم که نیازهای خود را با امکانات در دسترس فراهم سازیم و به همین دلیل مجبور به تولیدهای مکرر شدیم. تولید مکرر سبب افزایش تجربه می‌شود و تجربه بیشتر بی‌شک کیفیت بالاتری با خود به همراه می‌آورد. جای بسی امیدواری است که شرکت‌های دانش‌بنیان در چند سال اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و درمجموع می‌توان گفت صنعت بیمارستان سازی کشور با توجه به دستاوردهای صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد و چشم‌اندازی روشن برای این صنعت متصور هستم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها