|
کدخبر: 267166

آرتانمانگر با ۳ رویداد تخصصی به نمایشگاه بین المللی تبریز می آید

قدیمی‌ترین سایت نمایشگاهی بخش خصوصی در کشور میزبان ۳ رویداد تخصصی خواهد بود.

نمایشگاه آرتانمانگر با ۳ رویداد تخصصی به نمایشگاه بین المللی تبریز می آید

مدیرعامل شرکت آرتانمانگر اردبیل با اعلام این خبر به گسترش نیوز گفت: بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، بیستمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و پانزدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری از تاریخ ۱۴لغایت ۱۷تیرماه توسط شرکت نمایشگاهی آرتانمانگر در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

مسلم_نوروزی_نمایشگاه

مسلم نوروزی با اشاره به اطلاعات فنی این رویدادها تاکید کرد: بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کشاورزی با حضور ۷۵ واحد تولیدی از استان‌های مختلف کشور در فضایی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع در سالن امیرکبیر میزبان مخاطبان است. در این نمایشگاه مشارکت کنندگان انواع ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، لوازم و تجهیزات آبیاری گلخانه ای در معرض دید متخصصین و بازدید کنندگان می گذارند.

وی ادامه داد: بیستمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور با حضور ۷۰ واحدتولیدی از استانهای مختلف کشور و یک واحد تولیدی بصورت مستقیم از کشور ترکیه در فضایی به متراژ هشت هزار متر مربع در سالن پروین اعتصامی آغاز بکار خواهد کرد. مشارکت کنندگان در این نمایشگاه لوازم و تجهیزات مرغداری‌ها و دامداری‌ها، انواع خوراک دام و طیور، مکمل‌ها و داروهای دامپزشکی در معرض دید بازدیدکنندگان می گذارند.

این فعال نمایشگاهی افزود: پانزدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری نیز با حضور ۳۰واحد تولیدی و بازرگانی از استانهای مختلف کشور در فضایی به متراژ۴۰۰متر مربع در سالن شهریار آغاز بکار می‌کند که فعالان حوزه انواع مبلمان شهری، تجهیزات پارکی ،نورپردازی ،ماشین آلات راهسازی حمل زباله و حمل مسافر در معرض دید شهرداران، مدیران شهری بخشداران، دهیاران خواهند گذاشت.

نوروزی در رابطه با وجه تمایز این سه رویداد با دوره های قبل تاکید کرد: از شاخصه های بارز این نمایشگاه‌ها حضور پررنگ شرکت دانش بنیان ،افزایش بیش از صددرصدی فضای نمایشگاه نسبت به سال قبل ،برگزاری کارگاههای آموزشی ،همایشهای تخصصی می توان نام برد.

مدیر برگزاری رویدادهای تخصصی در سراسر کشور پیرامون اهداف برگزاری نمایشگاه‌های پیش‌رو افزود: برای عبور از کشاورزی سنتی به کشاورزی مدرن، استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و ماشین آلات کشاورزی امری اجتناب پذیر است و ما نیز تمام تلاش خودرا بکار برده ایم که با دعوت از شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکنندگان ماشین آلات مدرن و به روز دنیا این تکنولوژی‌ها را در فضای رقابتی در اختیار کشاورزان و بهره برداران قراردهیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی آرتا نمانگر اردبیل در پایان بر لزوم تلاش برای پیگیری تحقق شعار سال در رابطه با «تولید؛ دانش‌‌‌بنیان، اشتغال‌‌‌آفرین»در راستای رشد اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: بایستی اهتمام ویژه در جهت توسعه تکنولوژی و فناوری های جدید در بخش های مختلف و اخرین دستاوردها و یافته های علمی را در پیش بگیریم که یقینا با اعتقاد به خودباوری شاهد اتفاقات و تحولات بزرگی در این بخش خواهیم بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها