|
کدخبر: 178993

زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ مشخص شد

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از ۱۸ تا ۲۱ تیر در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور شرکت های فعال این حوزه برگزار می‌شود.

نمایشگاه زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ مشخص شد

شرکت‌های فعال در حوزه الکترونیک و کامپیوتر عضو این پارک فناوری با بهره‌مندی از آیین‌نامه حمایتی می‌توانند در قالب یک پاویون در این نمایشگاه حاضر شوند.

در این زمینه تسهیلات بلاعوض تا سقف ۸۰درصد در اجاره زمین نمایشگاه و غرفه سازی برای شرکت‌های مرکز رشد و اعضای شعب تا سقف ۶ متر مربع و تسهیلات بلاعوض تا سقف ۵۰ درصد در اجاره زمین نمایشگاه و غرفه سازی برای واحدهای فناور تا سقف ۱۲ متر مربع در نظر گرفته شده است.

واحدهای متقاضی باید نامه درخواست با ذکر متراژ مورد نیاز و معرفی نماینده شرکت را تا پایان روز کاری سه‌شنبه ۲۵خرداد ماه به اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس ارایه دهند.

با توجه به تخصیص متراژ مشخص زمین نمایشگاهی برای پارک فناوری پردیس، اولویت درخواست، ملاک حضور در نمایشگاه بوده و با تکمیل ظرفیت، ثبت نام صورت نمی‌پذیرد، متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با پارک فناوری پردیس تماس گیرند.

پارک فناوری پردیس با ارایه تسهیلات از شرکت‌های دانش بنیان فعال پارک دعوت به حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک کرد.

منبع: روابط عمومی پارک فناوری پردیس

ارسال نظر