|
کدخبر: 172095

اختصاصی گسترش نیوز:

گام بلند ایران در توسعه نمایشگاه های خارجی

نشست مشترک کمیته راهبردی نمایشگاه های خارجی انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران و معاونت نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران برگزار شد.

نمایشگاه گام بلند ایران در توسعه نمایشگاه های خارجی

به دعوت انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران، اولین نشست مشترک کمیته راهبردی نمایشگاه های خارجی این انجمن و معاونت نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران روز سه شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه با حضور محمدجواد قنبری معاون نمایشگاه های داخلی، رشیدی مدیر نمایشگاه های خارجی، رضائی رئیس انجمن، ابراهیم زاده دبیر انجمن و اعضای کمیته که به منظور تبادل نظر پیرامون توسعه نمایشگاه های خارجی و دعوت از شرکت ها و سازمان های برگزارکننده بین المللی جهت حضور در نمایشگاه های داخلی و همچنین ارتقای سطح کیفی برگزاری نمایشگاه ها از طریق اخذ و اعطای نمایندگی صورت گرفته بود در محل تالار اصفهان شرکت سهامی برگزار شد.

در این نشست در مورد نحوه همکاری های مشترک، اجرایی کردن تفاهم نامه فی مابین، نحوه بازاریابی بین‌المللی، امکان استفاده از تسهیلات مرتبط به نمایشگاه های خارجی، استفاده از ظرفیت ها و امکانات شرکت و انجمن و هر یک از اعضا انجمن، گفتگو شد.

در ابتدای این جلسه هر یک از اعضای کمیته نسبت به تشریح مطالب مرتبط اقدام کردند. رئیس و دبیر انجمن نیز نقطه نظرات انجمن را در ارتباط با موضوع توسعه نمایشگاه های خارجی تشریح و تبیین کردند.

در ادامه جلسه قنبری معاون نمایشگاهی شرکت نیز نوید همکاری های گسترده و معنا دار را در پی دستورات حسن زمانی مشاور وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی اعلام کرد. وی اشاره کرد که این فرصت طلائی همراهی شرکت و انجمن وتشکیل نشست های ماهیانه فی مابین با ارائه دستور کار و همچنین توسعه و گسترش نمایشگاه ها در بازارهای جدید مبتنی بر طرح های توجیهی و به کارگیری تمام توان برای کیفی سازی نمایشگاه ها به اضافه دعوت از شرکت های خارجی و بین المللی برای حضور در نمایشگاههای تهران ، استفاده از تهاتر فضا با سایر سایت های نمایشگاهی در کشورهای علاقمند و دعوت از بازاریابان بین المللی برای همکاری های متقابل می تواند به عنوان مهمترین مرحله از این برهه از زمان باشد.

 قنبری یادآوری کرد که شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران آماده است که علاوه بر مطالبی که در تفاهم نامه قید شده در سایر زمینه ها نیز با انجمن همکاری و همراهی کند.

قنبری همچنین نشست تاکید کرد که باید ضمن تسهیل فعالیت ها با موانع احتمالی نیز مقابله شود تا موفقیت ها صد چندان شوند.

گفتنی است در پایان جلسه هریک از اعضای کمیته در مورد ارتباط نمایشگاه های داخلی و خارجی نیز مطالبی را مطرح و در این ارتباط توضیحاتی را ارئه کردند. در همین راستا مقرر شد که انجمن موارد مورد نظر را کتبا به شرکت انعکاس دهند.

جلسه-هم-اندیشی-کمیته-توسعه-نمایشگاه-های-خارجی-2

ارسال نظر