|
کدخبر: 176645

آغاز ثبت نام الکامپ ۱۴۰۰ از امروز + جزییات برگزاری

نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از آغاز ثبت‌نام متقاضیان برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۲۶ خبر داد.

نمایشگاه آغاز ثبت نام الکامپ ۱۴۰۰ از امروز + جزییات برگزاری

ثبت نام در نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک؛ الکامپ از صبح امروز، چهارشنبه ۱۲ خردادماه از طریق سایت این نمایشگاه آغاز شد و تا پایان خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت.

بنابر اعلام سازمان نصر، مانند سال‌های گذشته جانمایی در نمایشگاه الکامپ بر اساس اولویت زمانی ثبت نام انجام می‌شود.

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و ثبت نام در این نمایشگاه یک مرحله‌ای و قطعی است.

الکامپ ۱۴۰۰ با رویکرد آینده بهتر برگزار خواهد شد و بهداشت آنلاین، آموزش الکترونیک، بانکداری الکترونیک و خدمات دولت در بستر شبکه ملی اطلاعات از جمله محورهای اصلی برگزاری این نمایشگاه است.

‌گفتنی است بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی «الکامپ» که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا لغو شد، تیر ماه امسال برگزار می‌شود. قرار بود این نمایشگاه سال گذشته مانند تمام ٢۵ دوره قبل برگزار شود اما شیوع کرونا باعث لغو هر سه تاریخ تعیین شده از سوی مسئولان برگزاری شد اما رویداد جانبی و مهم آن یعنی الکام استارز به صورت آنلاین برگزار شد.

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها