|
کدخبر: 143693 میلاد محمدی

اختصاصی گسترش نیوز

منتظر نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی اصفهان باشید

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان که در ماه‌های اخیر تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است، از فناوری‌های روز دنیا استفاده کرده تا رویدادهای نمایشگاهی را به بهترین شکل ممکن میزبانی کند.

نمایشگاه منتظر نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی اصفهان باشید

 مدیرعامل و مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با حضور در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان با رئیس، معاون برنامه‌ریزی و مدیر روابط عمومی سازمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه که به منظور برنامه‌‌ریزی برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت کشاورزی تشکیل شد، علی یارمحمدیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ضمن قدردانی از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان به واسطه همراهی مستمر در برگزاری شایسته نمایشگاه‌های تخصصی کشاورزی در استان ابرازکرد: با توجه به این‌که نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی به عنوان مهم‌ترین نمایشگاه حوزه کشاورزی در کشور محسوب می‌شود، امیدواریم بتوانیم در شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا؛ با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین همراهی و مساعدت دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان، همچون گذشته شاهد برگزاری نمایشگاهی فاخر و در شأن و منزلت استان اصفهان باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان که در ماه‌های اخیر تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است، از فناوری‌های روز دنیا استفاده کرده تا رویدادهای نمایشگاهی را به بهترین شکل ممکن میزبانی کند.

رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی کل کشور افزود: در شرایط بحرانی کنونی که ویروس کرونا، بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی را با اختلال ایجاد کرده، صنعت نمایشگاهی اصفهان نیازمند حمایت ویژه از سوی دستگاه‌های اجرایی استان است.

یارمحمدیان در پایان تاکید کرد: میدواریم بتوانیم در شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا، با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین همراهی و مساعدت دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان، همچون گذشته شاهد برگزاری نمایشگاهی فاخر و در شأن و منزلت استان اصفهان باشیم.

سمنیارهای آموزشی و تخصصی

مهدی تقی‌پور رئیس سازمان نیز با تاکید بر لزوم توجه به کیفی بودن نمایشگاه‌های تخصصی کشاورزی اظهارکرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تلاش خواهد کرد با شناسایی اعضای حقیقی و حقوقی صاحب ایده و فناوری، ایشان را برای نمایش و عرضه توانمندی و دستاوردهای خود برای مشارکت در نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی ترغیب کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان افزود: با عنایت به این‌که دانش‌گستری و ارتقای سطح مهارت در کارشناسان و فعالان بخش کشاورزی از مهم‌ترین اهداف این سازمان محسوب می‌شود، امسال نیز برگزاری همایش‌ها و سمینارهای تخصصی بخش کشاورزی هم‌زمان با نمایشگاه؛ در دستور کار این سازمان قرار دارد.

برای برگزاری رویدادی تخصصی همکاری می‌کنیم

کامران بقایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه کارآفرینی سازمان نیز با اشاره به ظرفیت‌های فنی و اجرایی سازمان از جمله مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی، شرکت‌های مشاور و پیمانکار فضای سبز و سازه‌های گل‌خانه‌ای و نیز داروخانه‌های گیاه‌پزشکی و مراکز عرضه نهاده و تجهیزات کشاورزی ابرازکرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در راستای هر چه بهتر برگزار شدن نمایشگاه‌های تخصصی این حوزه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

در این جلسه مقرر شد مشارکت‌کنندگان با دریافت معرفی‌نامه از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان، از تسهیلاتی از جمله تخفیف در خرید فضای غرفه بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت کشاورزی (سیستم‌های نوین آبیاری، ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها و کشت‌های گل‌خانه‌ای) از ۱۶ لغایت ۱۹ دی ۱۳۹۹ (ساعت ۱۰ الی ۱۸) در محل جدید برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق اصفهان، برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها