|
کدخبر: 131743 سهیل فرزین

در گفتگوی گسترش نیوز با فعالان صنعت نمایشگاهی عنوان شد:

ارتقای صنعت نمایشگاهی ایران با بهره برداری از سایت اصفهان

فعالان صنعت نمایشگاهی بر این باور هستند که جایگاه صنعت نمایشگاهی کشور با افتتاح و بهره برداری از سایت نمایشگاهی اصفهان ارتقا پیدا خواهد کرد.

نمایشگاه ارتقای صنعت نمایشگاهی ایران با بهره برداری از سایت اصفهان

شمارش معکوس افتتاح و بهره برداری از سایت نمایشگاهی اصفهان به عنوان بزرگترین و به‌روزترین سایت نمایشگاهی کشور آغاز شده است.

این سایت نمایشگاهی دارای یک سالن ۲۱ هزار متری و ۳۰ هزار مترمربع محوطه روباز برپایی رویدادهای نمایشگاهی است و امکان برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی مدرن را با زیر ساخت‌های مناسب برای مشارکت‌کنندگان فراهم کرده است.

افتتاح این نمایشگاه در جذب شرکت های خارجی برای حضور در نمایشگاه های داخلی نیز تاثیر چشمگیری دارد. چرا که تا پیش از این برخی از این شرکت ها به دلیل نبود فضای نمایشگاهی مناسب از حضور در نمایشگاه ها و رویدادهای داخلی کشور امتناع می کردند.

گفتنی است که ۴۷ هکتار زمین برای این سایت نمایشگاهی در نظر گرفته شده است. ساخت این نمایشگاه در مدت ۳ سال با عقد ۲۱۲ قرارداد اجرایی، انجام شده که این موضوع نیز به خودی خود رکوردی بی‌نظیر در اجرای پروژه‌های عمرانی از خود بر جای گذاشته است.

خبرنگار سرویس نمایشگاه گسترش نیوز در همین راستا گفت و گوهایی را برخی چهره های شاخص صنعت نمایشگاهی کشور ترتیب داده و نظر آن ها را پیرامون افتتاح و بهره برداری از سایت نمایشگاهی اصفهان ترتیب داده که این نظرات در چند بخش در اختیار علاقه مندان و فعالان این صنعت قرار خواهد گرفت.

در بخش اول، گفت و گوی خبرنگار گسترش نیوز با حبیب ماهوتی مدیرعامل سایت نمایشگاهی تبریز، عبدالکریمی جلالی برگزارکننده و پیشکسوت صنعت نمایشگاهی و در انتها ادریس مازندرانی فعال و برگزارکننده نمایشگاهی، آورده شده است.

با گسترش نیوز همراه باشید.

حبیب ماهوتی / سایت نمایشگاهی اصفهان موجب مباهات است

وی در ابتدای این گفتگو اظهار داشت: در وهله اول احداث و بهره‌برداری سایت نمایشگاهی اصفهان را به تمام فعالان صنعت نمایشگاهی کشور مخصوصاً همکارانمان در سایت نمایشگاهی استان اصفهان تبریک می‌گویم. خوشحالم که این صنعت نمایشگاهی کشور ما به نقطه ای رسیده است که دوباره سایت نمایشگاهی توسط دولت یا سازمان‌های دولتی به نحوی مجدداً با شکلی زیبا و امروزی به بهره‌برداری رسیده است.

حبیب_ماهوتی

وی افزود: امیدواریم تمام استانداردهای نمایشگاهی را در برگزاری رویداد ها در این سایت نمایشگاه شاهد باشیم و به نوعی می‌توان گفت که برگزاری رویدادهای استاندارد در این سایت نمایشگاهی مباهات ما است.

مدیرعامل سایت نمایشگاهی تبریز در پایان اظهار داشت: ما به عنوان سایت نمایشگاهی استان تبریز نه‌تنها همکاران خود در سالن نمایشگاهی اصفهان را روبروی خود نمی دانیم که خود را در کنار و دوشادوش آنان می بینیم و هر میزان که سایت‌های اینترنتی در کشور احداث شوند موجب سربلندی ما و کشور است. البته نباید فراموش کرد ساختمان زیبا موجب موفقیت در برگزاری رویدادها نمی‌شود و این موفقیت را باید در مدیریت بعد از بهره برداری از این سایت نمایشگاهی جستجو کرد.

عبدالکریم جلالی / رفع کمبودها و خلل در منطقه مرکزی کشور

وی در ابتدای این گفتگو اظهار داشت: بنده همیشه معتقد بودم که استان اصفهان به عنوان یک قطب صنعتی در کشور کمبود بزرگی در صنعت نمایشگاهی دارد. امیدوارم که با بهره‌برداری از سایت جدید که بر اساس اطلاعاتی که کسب کردم سایت قابل قبولی است این کمبود نیز رفع شود.

عبدالکریم-جلالی

 وی افزود: امیدواریم که سایت جدید از محبوبیت همگانی برخوردار باشد و به عنوان یک فضای جدید مهم و تاثیرگذار در صنعت نمایشگاهی کشور کمبودها و خلل موجود در منطقه مرکزی کشور را رفع کند.

 

ادریس مازندرانی / تاثیر سایت جدید اصفهان بر کیفیت برگزاری رویدادها

وی در ابتدای این گفتگو اظهار داشت: سایت نمایشگاهی اصفهان یکی از سایت‌های بسیار استاندارد و حرفه‌ای در سطح خاورمیانه است که به عقیده من از نظر برنامه‌ریزی نیز در برخی مواقع با هیچ کدام از سایت های کشور قابل مقایسه نیست.

ادریس-مازندرانی

مازندرانی افزود: بنده یک بار تجربه برگزاری یک رویداد نمایشگاهی در این استان را داشته ام و هنوز هم از حجم حمایتی که از برگزار کننده به عمل آمد و برنامه‌ریزی صحیحی که برای برگزاری این نمایشگاه‌ صورت گرفت متعجب هستم. سایت نمایشگاهی اصفهان از همه استانداردهای نمایشگاهی فقط سازه و سخت‌افزار استاندارد را نداشت که با پیگیری‌ها و مشاهداتی که این روزها از طریق فضای مجازی از روند بهره برداری و ساخت سایت جدید اصفهان داشته ام مشاهده کردم که در سایتی که در آستانه افتتاح و بهره‌برداری است این نقیصه رفع شده و جای بسی خوشحالی است که این ساختمان زیبا و درخور شأن به بهره‌برداری رسیده است.

 این برگزارکننده نمایشگاهی در ادامه گفت: به عقیده من صنعت نمایشگاهی کشور با افتتاح سایت نمایشگاهی اصفهان حداقل یک پله صعود خواهد کرد. زیرا اطمینان داریم که بعد از افتتاح این سایت خبرهای خوبی را از اصفهان خواهیم شنید و قطعاً رویدادهای استانداردی که شاید قابلیت برگزاری دارند اما به دلیل دولتی بودن سایت های کشوری نمی‌شود آن نمایشگاه ها را در این سایت‌ها برگزار کرد را نیز می توان در سایت اصفهان برگزار کرد.

 وی در پایان گفت: به عقیده من افتتاح این سایت صنعت نمایشگاهی کشور را رقابتی تر خواهد کرد و کیفیت برگزاری نمایشگاه ها را بالاتر خواهد بود. این موضوع یک نوید خوش برای کشور و فعالان صنعت نمایشگاهی است. همکاران سایت اصفهان دانش صنعت نمایشگاهی را دارا هستند و از همین طریق این رویداد بزرگ را به تمام عوامل سایت نمایشگاهی اصفهان تبریک و به تمام دست اندرکاران آن خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم که این اتفاق برای تمام سایت‌های کشور رخ دهد و به روز رسانی سخت افزاری تمام سایت های کشور را در آینده نه چندان دور شاهد باشیم.

 

ارسال نظر