|
کدخبر: 132015 سهیل فرزین

در گفتگوی گسترش نیوز با فعالان صنعت نمایشگاهی عنوان شد:

سایت نمایشگاهی اصفهان دریچه ای رو به جهان

بخش دوم گفت و گوی گسترش نیوز با فعالان صنعت نمایشگاهی پیرامون افتتاح و بهره برداری از سایت نمایشگاهی استان اصفهان را در این گزارش مطالعه کنید.

نمایشگاه سایت نمایشگاهی اصفهان دریچه ای رو به جهان

در آستانه افتتاح و بهره برداری از سایت نمایشگاهی اصفهان که به عنوان یکی از استاندارترین و مجهزترین سایت های نمایشگاهی در کشور و منطقه به حساب می آید خبرنگار سرویس نمایشگاه گسترش نیوز در گفت و گوهایی نظر فعالان صنعت نمایشگاهی کشور پیرامون افتتاح این سایت را جویا شده است که این گفت و گو ها در چند بخش تنظیم و در اختیار فعالان و علاقه مندان به این صنعت قرار خواهد گرفت.

بخش نخست این گفت و گو ها روز گذشته منتشر شد که با کلیک روی لینک زیر می توانید آن را مطالعه کنید.
* ارتقای صنعت نمایشگاهی ایران با بهره برداری از سایت اصفهان

 

خبرنگار سرویس نمایشگاه گسترش نیوز در بخش دوم از این گفت و گو ها، به سراغ شاهرخ مدرس استاد و پیشکسوت صنعت نمایشگاهی، منوچهر جعفری زاده رئیس هیات مدیره انجمن غرفه سازان و علی ابراهیم زاده دبیر انجمن برگزارکنندگان رفته و نظر آن ها در خصوص بهره برداری از سایت نمایشگاهی اصفهان را جویا شده است که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

با گسترش نیوز همراه باشید:

شاهرخ مدرس / پیشکسوت صنعت نمایشگاهی

وی در ابتدای این گفت و گو بیان کرد: متاسفانه سایت نمایشگاهی اصفهان را تا کنون از نزدیک ندیده ام ولی یقین دارم که افتتاح این سایت به شرط آنکه مدیریتی بین المللی داشته باشد تاثیر مثبتی بر صنعت نمایشگاهی کشور خواهد داشت. باید به این نکته نیز توجه کرد که اگر قرار است مدیریت این سایت نمایشگاهی بر پایه مدیریت ارتباطات بین الملل نباشد تاثیر چندانی در صنعت نمایشگاهی کشور نخواهد گذاشت. فضای نمایشگاهی سیستم سخت افزاری است و سیستم نرم‌افزاری که همان مدیریت نمایشگاه‌ها است از اهمیت بیشتری نسبت به سخت افزار برخوردار است.

شاهرخ_مدرس

 وی افزود: اگر سیستم مدیریت قوی باشد از سیستم سخت افزاری می توان به بهترین نحو ممکن بهره‌ برد. کلمه “بین المللی” که در عنوان «نمایشگاه بین‌المللی اصفهان» استفاده شده مسئولیت مدیریت را بسیار سنگین می کند. استان اصفهان به دلیل موقعیت جغرافیایی و از طرفی نیز از آنجایی که یک استان صنعتی و توریستی محسوب می‌ شود استانی مهم برای صنعت نمایشگاهی کشور است.

این پیشکسوت صنعت نمایشگاهی در پایان گفت: اولین نمایشگاه تاریخ ایران با قدمتی ۴۰۰ ساله در استان اصفهان برگزار شده است. بنابراین اصفهان سابقه نمایشگاهی بسیار بالایی نیز دارد. بنابراین از این ظرفیت باید به نحو احسن استفاده کرد و با مدیریتی در سطح بین‌المللی موجب برگزاری رویدادهایی استاندارد درسطح بالا و با کیفیت خوب شد.

منوچهر جعفری زاده / رئیس هیات مدیره انجمن غرفه سازان

وی در ابتدای این گفت و گو اظهار داشت: صنایع متعددی به واسطه موقعیت خاصی که استان اصفهان دارد و همچنین به دلیل اینکه این استان جزو شهرهای بزرگ و تاثیرگذار در کشور به حساب می‌آید در اصفهان مستقر هستند. به عقیده من بخش صنعتی استان اصفهان پایاپای پایتخت مشغول فعالیت و پیشرفت هستند و در چنین وضعیتی و با توجه به تعداد جمعیت این شهر می طلبید که یک این استان یک نمایشگاه بسیار بزرگ و مجهز نیز داشته باشد.

منوچهر-جعفری-زاده

 وی افزود: ساخت و بهره برداری از سایت نمایشگاهی اصفهان اقدام بسیار سنجیده و بزرگی بود که انجام شد. معماری داخلی این سایت نمایشگاهی نیز برگرفته از هنر اصیل ایرانی است و لذا از این جهت هم بسیار فاخر جلوه می کند.

رئیس هیات مدیره انجمن غرفه سازان در پایان گفت: افتتاح و بهره برداری از این سایت نمایشگاهی اتفاقی بزرگ، مبارک و مهم در صنعت نمایشگاهی کشور است و امیدواریم که منشاء خیر در این صنعت باشد.

علی ابراهیم زاده / دبیر انجمن برگزار کنندگان

وی در ابتدای این گفت و گو گفت: اینکه در یکی از استان‌ های مهم کشور سایت نمایشگاهی استاندارد و مجهزی در این مقیاس آغاز به کار می کند اتفاقی به غایت خوب و بزرگ در صنعت نمایشگاهی کشور محسوب می شود. منتها این موفقیت زمانی به نتیجه می ‌رسد که تمام عوامل موثر در برگزاری یک رویداد موفق نیز بتوانند همسو با سایت قرار بگیرند.

علی-ابراهیم-زاده

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی سایت نمایشگاهی خوب در دسترس است، سیاستگذار، مدیریت کلان و پتانسیل‌ های موجود نیز باید همسو با این سایت نمایشگاهی قرار بگیرند تا نتیجه قابل قبول، خوبی و مورد نظر به دست آید تا از این طریق اتفاقات خوب و مثمرثمر نیز برای استان اصفهان و صنعت نمایشگاهی کشور رقم بخورد.

 دبیر انجمن برگزار کنندگان در پایان گفت: از افتتاح و بهره برداری از این سایت بزرگ خوشحالم و امیدوارم که این سایت در ارتقاء جایگاه صنعت نمایشگاهی کشور در منطقه و جهان اثرگذاری خوب و مثبتی داشته باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها