|
کدخبر: 118876

سایت کرمانشاه میزبان اولین نمایشگاه سال ۹۹

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی کرمانشاه پس از ۶ماه تعطیلی خبر داد.

بنفشه امامی‌نیا ظهر امروز پنجشنبه ۶ شهریور اظهار کرد: اولین نمایشگاه تخصصی کرمانشاه پس از ۶ ماه تعطیلی در پی شیوع بیماری کرونا و پس از اجازه ستاد کرونای استان در هفته جاری بر برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای پیشگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کار شست و شو، ضدعفونی و گندزدایی نمایشگاه انجام خواهد گرفت.

امامی‌نیا تصریح کرد: اولین نمایشگاه تخصصی کرمانشاه در سال ۹۹، نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی منازل است که از ۱۷ شهریورماه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی منازل با رعایت کامل شیوه‌های بهداشتی و زیر نظر کارشناسان بهداشت برگزار می‌شود.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه به در نظر گرفتن زوایای مختلف برای برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی منازل به واسطه فضای زیاد عرفه‌ها برای چیدمان محصولات به رعایت فاصله اجتماعی در اولین نمایشگاه تخصصی سال ۹۹ در کرمانشاه کمک می‌کند.

امامی‌نیا در پایان افزود: برپایی هرگونه نمایشگاه مرتبط با مواد غذایی و خوراکی و همچنین نمایشگاه غیرتخصصی پرمخاطب، طبق دستور ستاد کرونا استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها