|
کدخبر: 123565

آماری جدید از همکاری ایمیدرو با دانشگاه‌ ها

رئیس هیات عامل ایمیدرو از انعقاد قرارداد اجرای ۲۱۹ پروژه پژوهشی در ایمیدرو و شرکت‌های تابعه و وابسته، با دانشگاه‌ها طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ خبر داد.

معدن آماری جدید از همکاری ایمیدرو با دانشگاه‌ ها

خداداد غریب پور با بیان این مطلب اظهارکرد: ایمیدرو و شرکت‌های تابعه و وابسته در راستای گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه و استفاده از توانمندی‌های دانشگاه‌ها برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی، از سال ۹۸، پروژه‌های جدید پژوهشی به ارزش ۸۵۸ میلیارد ریال را با این بخش منعقد کرد.

وی ادامه داد: از این میزان، ۳۶ پروژه به ارزش حدود ۱۴۲ میلیارد ریال مربوط به ایمیدرو است که با دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، علم و صنعت، صنعتی امیرکبیر، جهاد دانشگاهی، انجمن مهندسی معدنی، تربیت مدرس، شهید بهشتی، صنعتی اصفهان، امام خمینی (ره)، کاشان، صنعتی همدان، گلپایگان و دانشگاه آزاد واحد سمنان منعقد شده است.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به جزییات پروژه‌های پژوهشی منعقد شده با دانشگاه‌ها گفت: طی سال‌های ۹۸ و ۹۹، شرکت‌های «فولاد مبارکه» ۵۳ پروژه، «گل گهر» ۳۰ پروژه، «مس سرچشمه» ۲۸ پروژه، «ذوب آهن اصفهان» ۱۶ پروژه و «شرکت تهیه و تولید مواد معدنی» ۱۲ پروژه با دانشگاه‌ها منعقد کرده‌اند.

وی افزود: افزون بر این، شرکت‌های «مس سونگون» ۱۱ پروژه، «آلومینای ایران»، ۱۰ پروژه، «فولاد خراسان» ۹ پروژه، «فولاد خوزستان» ۷ پروژه، «چادرملو» ۵ پروژه و «فولاد آلیاژی ایران» ۲ پروژه، با دانشگاه‌ها منعقد کرده‌اند.

غریب پور با اشاره به گزارش عملکرد فعالیت‌های پژوهشی ایمیدرو با دانشگاه‌ها طی سال‌های ۹۲ تا ۹۹ تصریح کرد: ایمیدرو طی این مدت، در مجموع ۸۵ پروژه پژوهشی به مبلغ ۲۵۸ میلیارد ریال با دانشگاه‌ها قرارداد منعقد کرده است.

 

منبع: ایمیدرو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها