|
کدخبر: 107534

۱۰ خبر مهم معدن و انرژی در امروز (۹۹/۰۴/۱۰)

در این گزارش جدیدترین اخبار معدن وانرژی آورده شده است

معدن ۱۰ خبر مهم معدن و انرژی در امروز (۹۹/۰۴/۱۰)

یک ابر پروژه در راه معدن

ایمیدرو و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران امروز تفاهمنامه " احداث خط دوم راه آهن سنگان-تربت حیدریه-جندق-بافق" و "حمل ریلی مواد اولیه معدنی و محصولات صنایع معدنی سنگان"، را امضا کردند

محبوب‌ترین منبع انرژی را بشناسید

گزارش سالانه شرکت BP که یکی از مهم‌ترین منابع اطلاعات انرژی جهانی است، نشان می‌دهد که سهم سوختهای فسیلی از بازار جهانی انرژی در سال میلادی گذشته به ۸۴ درصد رسید.

رشد تولید در ۷ محصول صنایع معدنی

بررسی جداول آماری وزارت صنعت، معدن و تجارت مربوط به سال ۹۸ از رشد تولید در بخش صنایع معدنی نسبت به سال ۹۷ حکایت دارد،

سبقت گازی ایران از قطر

ظرفیت تولید گاز از پارس جنوبی در حالی از ۲۸۰ میلیون متر مکعب سال ۹۲ امروز به ۷۰۰ میلیون متر مکعب در روز رسیده که ایران تا پیش از این همواره سهم کمتری از قطر در برداشت از این میدان مشترک داشت.

صدرنشین فرابورس را بشناسید

همزمان با فرارسیدن روز صنعت و معدن، شرکت سنگ آهن گهرزمین در پایان معاملات امروز از نظر ارزش بازار، رتبه نخست در بین شرکت‌های فرابورسی را کسب کرد.

 

چرا در بخش توسعه گاز موفق نیستیم؟

شرکت ملی گاز ایران بهتر است به بیان دلایل عدم تحقق برنامه‌های صادراتی گاز کشور بپردازد تا با تشریح موانع و بررسی راهکارهای رفع آن در فضایی کارشناسی، شاهد حضور پررنگ تر ایران در بازار جهانی گاز باشیم.

معدنی‌ها چقدر در بورس سهم دارند.؟

عملکرد فروش تجمعی شرکت‌های بزرگ معدن و صنایع معدنی طی ۲ ماهه نخست سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵۵ درصد رشد یافت.

سیمان باید گران تر شود

خبر افزایش ۲۰ درصدی قیمت سیمان روز گذشته در حالی منتشر شد که مدیران صنعت سیمان، افزایش نرخ در مراحل بعدی را نیز خواستار شده‌اند.

تسهیل در فعالیت معدنی در سال جهش تولید

رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران: با توجه به اینکه در سال جهش تولید هستیم باید برخلاف همه سال‌ها به این بخش اهمیت دهیم و فعالیت‌های فعالان این بخش را تسهیل کنند.

قطار صنعت و معدن روی ریل موفقیت

ا توجه به اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت محور این امر است و۴۰ درصد از تولید ناخالص داخلی کشور در حوزه و تحت هدایت این وزارتخانه است، ‌اهمیت و حساسیت خاصی در اقتصاد و جهت‌گیری‌های کشور دارد.

 

 

  • ناشناس ارسالی در

    من سیدسعیده السادات حسینی هستم 58946311 38522131

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها