|
کدخبر: 106343

۱۰ خبر مهم معدن و انرژی امروز را از دست ندهید (۴ تیر ۹۹)

۱۰ خبر مهم معدن و انرژی امروز در حوزه «خودرو» و «مسکن» را در ادامه می‌توانید بخوانید.

معدن ۱۰ خبر مهم معدن و انرژی امروز را از دست ندهید (۴ تیر ۹۹)

زنجیره فولاد تعیین تکلیف می‌شود

نتیجه نهایی تعیین ضرایب زنجیره فولاد که به چهار تشکل بخش خصوصی سپرده شده بود بر اساس اعلام محمدرضا انصاری نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران تا دو هفته دیگر از سوی اتاق به وزارت صمت اعلام خواهد شد.

سقوط نفت چه تاثیری بر محصولات شیمایی داشت؟

نفت خام را می‌توان مهم‌ترین نوع انرژی دانست که درآمد اصلی کشورهای اوپک ناشی از فروش آن و محصولات مرتبط با آن است.

انتصابی جدید در شرکت ملی مس

رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشست تودیع و معارفه رئیس هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران از تلاش‌های اسماعیلی تقدیر و احمد انارکی محمدی را به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت صنایع ملی مس ایران معرفی کرد.

آب سدهای کشور روبه کاهش

میزان ورودی آب به سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری تا پایان خردادماه ۵۰ میلیارد و ۲۶ میلیون متر مکعب بود که نسبت به دوره مشابه پارسال که ۸۱ میلیارد و ۷۹ میلیون متر مکعب ورودی داشت ۳۹ درصد کاهش دارد.

 

حال و هوای نمایشگاه معدن کرمان تحت تدابیر بهداشتی

غرفه دارن نمایشگاه معدن کرمان از کم و کیف و نحوه برگزاری نمایشگاه گفتند.

دو عرضه جدید در بورس انرژی

تالار بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه گازوئیل شرکت ملی نفت ایران و نفتای سبک شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.

قیمت‌گذاری فولاد بر چه اساس است؟

پیرو پیگیری شرکت‌های فولادی، فعالان بازار فولاد و رسانه‌ها، وحید یعقوبی، مدیر اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، خواستار شفا‌ف‌سازی در خصوص آخرین مقررات تنظیم بازار شد.

رئیس جدید اوپک کیست؟

عبدالمجید عطار به عنوان وزیر جدید انرژی الجزایرمنصوب و جایگزین محمد عرقاب رئیس دوره‌ای پیشین اوپک شد.

جاذبه‌ای جدید در گردشگری

گردشگری معدن از بهترین فعالیت‌های ژئوتوریسمی به شمار می‌رود. سایت‌هایی برای بازدید هدفمند از ابزار و آلات اکتشاف و حفاریِ معادن از دوران باستان در معادن متروکه تا ابزار نوین کاوش در معادن امروزی وجود دارد.

رخدادی مهم در شرکت مس

رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان این‌که یکی از رخدادهای خوب در حوزه توسعه شرکت مس تدوین سند چشم‌انداز توسعه تا ۱۴۱۰ است و خود را محدود به افق ۱۴۰۳ نکرده است گفت: این مهم از اهداف ابلاغی ایمیدرو به شرکت مس است.

ارسال نظر