|
کدخبر: 311713

آخرین فرصت برای آنچلوتی

فدراسیون فوتبال برزیل به کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، اعلام کرده که تا ۳۱ دسامبر باید تصمیمش را به آنها اعلام کند.

فوتبال آخرین فرصت برای آنچلوتی

قرارداد آنچلوتی با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او این فرصت را دارد که مربیگری در سطح ملی را هم تجربه کند.

این مربی ایتالیایی با پیشنهادات جذابی روبرو بوده اما پیشنهاد هدایت تیم ملی برزیل از همه آنها جذاب‌تر و جدی‌تر است و مدیران فوتبال این کشور در طول چند ماه اخیر بارها مذاکراتی را با او و مدیر برنامه‌هایش انجام داده‌اند.

برزیل پس از جام جهانی و قطع همکاری با تیته هنوز سرمربی رسمی‌اش را معرفی نکرده و در حال حاضر با یک مربی موقت به کارش ادامه می‌دهد و سرمربی فعلی رئال مادرید از همان ابتدا هدف اصلی آنها بوده است.

با این حال، آنچلوتی هنوز پاسخ نهایی را به فدراسیون فوتبال این کشور نداده و در این تصمیم به صورت جدی مردد است. این وضعیت حالا باعث ناراحتی آنها خصوصا در آستانه برگزاری مسابقات کوپا آمه‌ریکا در تابستان سال آینده شده است.

کوپه خبر داده که مدیران فوتبال برزیل به آنچلوتی اعلام کرده‌اند که تا روز پایانی سال جاری میلادی یعنی ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ فرصت دارد که پاسخ نهایی‌اش را به آنها اعلام کند و شرایط را برای تیم ملی این کشور روشن کند.

پیش از این گفته شده بود که فلورنتینو پرز شاید مایل به ادامه همکاری با آنچلوتی باشد و همین موضوع او را برای رد کردن پیشنهاد برزیل وسوسه کرده است چون اولویت این مربی ادامه حضور در سانتیاگو برنابئو است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها