|
کدخبر: 299554

کارآموزی اسطوره رئال کنار آنچلوتی

تیم اصلی رئال مادرید در پیش‌فصل همراه با کاستیا، تیم دوم باشگاه تمرین خواهد کرد و کارلو آنچلوتی و رائول، مربیان دو تیم، در کنار هم بر عملکرد بازیکنان نظارت خواهند داشت.

فوتبال کارآموزی اسطوره رئال کنار آنچلوتی

رائول در گذشته همواره در کنار آنچلوتی بوده است و به نظر می‌رسد درک متقابل این دو مربی از هم و میزان همکاری‌شان در سطح فوق‌العاده‌ای باشد.

مربی ایتالیایی پیش از این در کارهای روزمره تیم و برنامه‌ریزی‌هایش از رائول کمک می‌گرفت اما حالا قرار شده سطح همکاری آنها از این هم فراتر برود. به این ترتیب، برای ۱۰ روز دو تیم اصلی و کاستیا در کنار هم تمرین خواهند کرد.

از دوشنبه تمرینات پیش‌فصل رئال مادرید شروع می‌شود و کارلو آنچلوتی به همراه ۹ نفر از بازیکنان تیم اصلی در والدبباس تمرینات فصل جدید را استارت خواهند زد.

رائول-رئال

اما در این تمرینات رائول، مربی کاستیا در کنار کارلو آنچلوتی خواهد بود و بازیکنان تیم‌های اصلی و دوم هم کنار هم تمرین خواهند کرد. به هر حال، تعداد زیادی از بازیکنان رئال در مسابقات ملی شرکت کرده‌اند و به همین دلیل دیرتر به اردوی تیم اضافه خواهند شد و بازیکنان تیم دوم می‌آیند تا تمرینات با رقابت بیشتری برگزار شود.

به این ترتیب، آنچلوتی می‌تواند بازیکنان جوان رئال را هم زیر نظر بگیرد تا در طول فصل اگر در یک مقطع در یکی از پست‌ها با کمبود بازیکن روبرو شد، بداند که از کدام مهره‌ها می‌تواند کمک بگیرد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها