|
کدخبر: 310837

خبر مهم تاج درباره ورود بانوان به ورزشگاه

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: درحال حاضر شرایط خوبی در فوتبال وجود دارد، باید هرروز کار بیشتری انجام دهیم.

فوتبال خبر مهم تاج درباره ورود بانوان به ورزشگاه

مهدی تاج ظهر امروز (۲ آبان‌ماه) در جمع خبرنگاران زنجانی، اظهار کرد: تیم ملی امید نتوانست نتیجه مطلوبی در مسابقات اخیر بگیرد، تیم امید حلقه گمشده‌ای است و باید روی آن، کار کارشناسی شود. این‌ تیم‌ باید تک مدیریتی شده و حتماً در برنامه‌ریزی AFC و فیفا این را باید بگنجانیم.

وی درخصوص کیفیت فوتبال ایران با بیان اینکه در حال حاضر شرایط خوبی در فوتبال وجود دارد ولی باید هر روز کار بیشتری انجام دهیم، افزود: در بحث قراردادها نیز سال گذشته سال خوبی بود، اگر سازمان لیگ و فدراسیون قراردادها را کنترل نمی‌کرد امسال افزایش بالایی در قراردادها رخ می‌داد؛ در حالی‌که این مقدار حدود ۱۷ درصد بود و این یعنی کنترل جواب داده است.

این مسئول با بیان اینکه سفره فوتبال کوچک نشد بلکه صرفه‌جویی منطقی در حوزه فوتبال را شاهد هستیم، تصریح کرد: اگر به صورت غیرمنطقی چک و سفته و وعده دهیم ولی نتوانیم پرداخت کنیم یک به یک باشگاه‌ها از جام باشگاه‌های آسیا حذف شده و علاوه بر این احکام سنگینی برای فوتبال صادر می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه باید هزینه‌ها را کنترل کرد، جایی که پول کافی نداریم باید به دنبال کاهش هزینه نیز باشیم، خاطرنشان کرد: در زنجان کارهای بسیار خوبی انجام شده و همین‌ که به کارهای عمرانی و زیرساختی روی آورده‌ شده است اتفاق خوبی به‌حساب می‌آید. خوشبختانه ورود بانوان به ورزشگاه‌ها تسهیل شده است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها