|
کدخبر: 310008

سازمان لیگ به قرمزها چراغ سبز نشان داد؛

شانس در خانه پرسپولیس را زد

مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور به ورزشگاه شهید کاظمی مراجعه کردند تا شرایط این ورزشگاه برای برگزاری رقابت‌های رسمی و داخلی تیم پرسپولیس را ارزیابی کنند.

فوتبال شانس در خانه پرسپولیس را زد

سهیل مهدی امروز در ورزشگاه شهید کاظمی، محل تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس، حضور پیدا کرد تا به اتفاق محمد امام‌وردی، نقی طالبی، مدیر حراست باشگاه و افسر امنیتی تیم و علی طاهرکیا مدیر مجموعه، بازدید از شرایط این ورزشگاه داشته باشد.

این حضور به منظور بررسی امکان برگزاری رقابت‌های رسمی پرسپولیس در چارچوب دیدارهای لیگ برتر خلیج فارس و جام حذفی فوتبال کشور انجام شد.

بیشتر بخوانید

واکنش ستاره پرسپولیس به مصدومیت پورعلی‌گنجی

در جریان این بازدید، نماینده سازمان لیگ، این ورزشگاه را به صورت کلی در سطح برگزاری چنین رقابت‌هایی ارزیابی کرد ولی تاکید شد که برای این منظور باید نسبت به ایجاد بعضی اصلاحات، همچنین تجهیز بخش‌های مختلف و ایجاد بعضی تغییرات و زیرساخت‌ها اقدام شود.

ورزشگاه-کاظمی

وی همچنین اعلام کرد که این بازدید جدا از بررسی‌هایی است که شورای تامین استان باید برای ارزیابی امکان برگزاری مسابقات در ورزشگاه‌ها، انجام دهد.

سهیل مهدی بعد از بازدید از ورزشگاه شهید کاظمی و ذکر نکات مختلف برای فراهم آمدن استانداردهای مدنظر سازمان لیگ فوتبال، با حضور در ساختمان مرکزی باشگاه پرسپولیس با رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، دیدار و گفتگو داشت.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها