|
کدخبر: 302039

لیگ برتر فوتبال به تعویق افتاد

با اعلام رسمی سازمان لیگ، برگزاری هفته نخست فصل جدید لیگ برتر به تعویق افتاد.

فوتبال لیگ برتر فوتبال به تعویق افتاد

تعداد زیادی از باشگاه‌های کشور در روزهای گذشته با ارسال درخواستی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، خواستار تأخیر در برگزاری فصل جدید مسابقات لیگ برتر شده بودند و حتی مهدی تاج نیز روز گذشته در صحبت‌هایی که با خبرنگاران داشت، به صورت تلویحی از امکان پذیرش این موضوع خبر داده بود.

افزایش گرمای هوا در روزهای پایان هفته و بحث مربوط به حضور بانوان در استادیوم‌ها نیز مزید بر علت شد تا سازمان لیگ جلسات ویژه‌ای برای بررسی تعویق مسابقات و تأخیر در آغاز فصل بیست‌وسوم برگزار کند.

صبح امروز بود که سخنگوی دولت با اشاره به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، اعلام کرد که به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرده است.

حالا نیز سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه‌ای، گمانه‌زنی‌های مربوط به تعویق مسابقات لیگ برتر و شروع فصل جدید را تأیید کرد تا بدین ترتیب شروع لیگ بیست‌وسوم به روزهای آینده موکول شود.

در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است:

«با استناد به اعلام سخنگوی محترم دولت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سراسر کشور و نظر به قوانین بین المللی فوتبال صادره ازسوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مبنی بر پیروی از دستور العمل‌های بهداشت و درمان کشورها، به اطلاع می‌رساند تمامی رقابت‌های تحت پوشش و مدیریت سازمان لیگ فوتبال کشور در این دو روز لغو می‌شود.»

نکته مهم دیگر این است که در متن اطلاعیه سازمان لیگ، تاریخی برای برگزاری هفته نخست و آغاز فصل جدید درنظر گرفته نشده است. در این بیانیه آمده است: «بر همین اساس تمامی رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ نیز لغو و برنامه جدید مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.»

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها