|
کدخبر: 309277

امباپه را رئالی بدانیم؟

سخنگوی هیئت مدیره رئال مادرید معتقد است سال بعد کیلیان امباپه را قانونی و بدون مشکل جذب خواهند کرد.

فوتبال امباپه را رئالی بدانیم؟

خوزه مانوئل اوترو، سخنگو و عضو هیئت مدیره رئال مادرید، درکانال توییچ "Remontada Blanca" در مورد قضیه انتقال کیلیان امباپه به رئال صحبت کرد. انتقالی که امسال هم میسر نشد و باید دید سال بعد چه خواهد شد.

او در مورد عدم علاقه رئال به خرید امباپه در این تابستان گفت: «امباپه این فرصت را داشت که تابستان امسال به رئال مادرید بیاید اما برای آمدن باید از پاداش های بسیار بالایی که قبلاً با پاری سن ژرمن به توافق رسیده بود، صرف نظر می کرد. علاوه بر این، رقم انتقالش نیز بالا بود. رقم نهایی انتقال او، یک سال قبل از پایان قراردادش، واقعا دیوانه کننده بود. با وجود جدایی کریم بنزما، خرید امباپه یک سال زودتر منطقی نبود.»

امباپه و پایان قراردادش: «امیدواریم امباپه هم مثل بلینگام فکر کند.  البته من اطمینان دارم که او خواهد آمد. امباپه زمانی که به رئال مادرید بیاید، به اوج افتخار خواهد رسید چون او یک روز قطعا با رئال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد. حالا به نظر می رسد که پاری سن ژرمن نسبت به قبل قدرت کمتری دارد زیرا دیگر بازیکنان خوبی در اختیار ندارد. رئال مادرید برای امباپه، قدرت و افتخار را تضمین می کند. من اطمینان دارم که وقتی او بازیکن آزاد باشد، به ما بله را می گوید. امباپه برای بازی در رئال مادرید به دنیا آمده است.»

احتمال تمدید امباپه با پاری سن ژرمن: «امباپه در سال ۲۰۱۷ بسیار جوان بود و آنها او را با پول تطمیع کردند و تصمیم گرفت به پی اس جی برود. اگر امروز از او بپرسیم و صادق باشد، خواهد گفت که از این تصمیم پشیمان است. او می توانست در این مدت دو لیگ قهرمانان با رئال ببرد.»

تهدید پی اس جی به شکایت از رئال در تابستان: «اگر در مورد امباپه گام اشتباهی برداشته بودیم، پاری سن ژرمن سعی می کرد در برابر ما شدیدترین واکنش را نشان دهد. رئال به خوبی می داند که چه کاری می تواند و چه کاری باید انجام دهد. ما امباپه را قانونی جذب خواهیم کرد بدون اینکه کسی بتواند ما را متهم به قانون شکنی کند. آنها مدعی بودند امباپه با رئال مادرید به توافق رسیده و این درست نبود. او بازیکن پی اس جی است و کسی با او مذاکره نکرد. مدرکی نداشتند و شکایتی هم نشد.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها