|
کدخبر: 299874

بمب گران‌قیمت رئال خنثی شد!

رئال مادرید به این دلیل قید خرید کیلیان امباپه را در این تابستان به طور کلی خواهد زد.

فوتبال بمب گران‌قیمت رئال خنثی شد!

طی چند هفته اخیر، خبرهای زیادی در مورد علاقه رئال مادرید به خرید کیلیان امباپه منتشر شده که همه آنها در پی ابراز تصمیم این بازیکن مبنی بر جدایی از پاری سن ژرمن به وجود آمده است.

پی.اس.جی اصرار دارد که به امباپه اجازه ندهد به طور رایگان و به عنوان بازیکن آزاد جدا شود و به او اولتیماتوم داده که یا قرارداد جدیدی امضا کند یا همین تابستان باید فروخته شود.

رئال مادرید ترجیح می‌دهد در سال ۲۰۲۴ امباپه را به صورت رایگان به خدمت بگیرد چون نمی‌خواهند هزینه انتقال این بازیکن را پرداخت کند. رسانه‌های اسپانیایی نوشته اند که اگر قرار باشد ملی پوش فرانسوی همین تابستان به رئال مادرید بپیوندد این انتقال برای سفیدهای مادرید رقمی در حدود ۵۵۰ میلیون یورو هزینه در برخواهد داش.  

این مبلغ شامل مبلغ ترانسفر، دستمزد، حق امضا و درصد مربوط به مدیربرنامه خواهد بود. به همین دلیل رئال مادرید به هیچ وجه حاضر نیست در این تابستان به فکر خرید امباپه باشد مگر اینکه این مبلغ کاهش چشمگیری داشته باشد.

هم رئال مادرید و هم امباپه ترجیح می دهند که این بازیکن باقیمانده قرارداد خود را هم در پاریس بگذراند و سپس تابستان آینده راهی پایتخت اسپانیا شود. با این وجود پاری سن ژرمن موضع سفت و سختی در این زمینه دارد و این یعنی امباپه شاید مجبور شود که در چند هفته آینده راه درهای خروجی باشگاه را در پیش بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها