|
کدخبر: 304071

پیشنهادی نجومی رئال به نابغه فرانسوی

طبق ادعای اسپورت بیلد آلمان، رئال مادرید قصد دارد در روزهای پایانی نقل و انتقالات، پیشنهادی ۱۲۰ میلیون یورویی برای کیلیان امباپه ارائه کند.

فوتبال پیشنهادی نجومی رئال به نابغه فرانسوی

رئال مادرید پیشنهادی برای کیلیان امباپه آماده کرده و آن را در یکی دو روز پایانی نقل و انتقالات به پی اس جی ارائه خواهد کرد. این ادعایی است که نشریه معتبر آلمانی امروز مطرح کرده است.

بر این اساس رئال می خواهد تا پایان نقل و انتقالات (تا اول سپتامبر) صبر کند و سپس پیشنهاد خود را بفرستد. پیشنهادی که باشگاه پاریسی را تحت فشار قرار خواهد داد.  این پیشنهاد شاید ۲۹ یا ۳۰ آگوست به پی اس جی برسد. رئال روی ۱۲۰ میلیون یورو به جمع بندی نهایی رسیده که با ۲۰۰ میلیون یوروی مورد نظر پی اس جی فاصله ای آشکار دارد.

اخیراً گزارش هایی از فرانسه منتشر شده بود مبنی بر اینکه پاریس می خواهد با امباپه طولانی مدت تمدید کند و اگر بازیکن موافق نباشد، هیچ چیز تا روز پایانی نقل و انتقالات غیرممکن نیست.

او باید قرارداد خود را تمدید کند تا تابستان آینده بازیکن آزاد نباشد. طبق قانون فرانسه، قراردادن بند خروج در قرارداد برای انتقال به رئال در سال ۲۰۲۴ امکان پذیر نیست و این کار را سخت تر نیز می کند.

رئال مادرید هنوز جانشینی برای کریم بنزما، مهاجم ۳۵ ساله خود که با انتقال آزاد به اتحاد عربستان سعودی پیوست، جذب نکرده است. فقط خوسلو به مدت یک سال توسط اسپانیول به رئال قرضی داده شده و در دو بازی اخیر رئال نیز در نیمه دوم به میدان رفته است.

منبع: ورزش سه
  • مهدی ارسالی در

    ای بابا، این کاکاسیاه هم دیگه شورشو در آ ورده. بوی پول ب دماغش خورده و هار شده و فک کرده خبریه.کاکاسیاه هرچقدرم خوب باشی انگشت کوچیکه امثال رونالدو و مسی و رونال دینیو و باجو هم نیستی. پس تو همو پاریس ب مون و جیب شاهزاده های قطری رو خالی کن ول ی سمت رئال مادرید نیا ک رئال مادرید بازی کنان گداگشنه شما سیاه پوستای کثیف رو نمی خاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها