|
کدخبر: 287712

ستاره پاری سن ژرمن در فکر پیوستن به رئال

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، بار دیگر رویای پیوستن به رئال مادرید را در سر دارد و امیدوار است که اشرف حکیمی هم او را همراهی کند.

فوتبال ستاره پاری سن ژرمن در فکر پیوستن به رئال

انتقال امباپه به رئال مادرید در تابستان گذشته و برخلاف انتظار بسیاری از فوتبال‌دوستان نهایی نشد و او به حضورش در پاری سن ژرمن ادامه داد.

تمدید قرارداد این بازیکن فرانسوی با پی اس جی حواشی بسیاری را به همراه داشت و خیلی زود بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی اعلام کردند که او از این تصمیم چندان راضی نیست و باز هم قصد جدایی دارد.

در چند ماه اخبر بارها گفته شده بود که این مهاجم پی اس جی همچنان علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن رئال مادرید دارد و امیدوار است که بتواند در پایان این فصل از پی اس جی جدا شود و به این باشگاه بپیوندد.

حالا فوتبال اسپانا مدعی شده که امباپه امیدوار است که حکیمی هم در انتقال از پاریس به مادرید او را همراهی کند و بار دیگر پیراهن رئال را به تن کند.

این بازیکن پیش از این سابقه حضور در رئال را داشت اما در نهایت به اینتر فروخته شد و از آنجا به پاری سن ژرمن رفت.

پیش از این بعضی از منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید از علاقه مدیران این باشگاه به جذب دوباره این ستاره مراکشی خبر داده بودند اما هنوز مشخص نیست که آیا رئال واقعا برنامه‌ای برای خرید این دو بازیکن دارد یا خیر.

منبع: ورزش3
  • ناشناس ارسالی در

    امباپه‌‌ مریض هست !!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها