|
کدخبر: 308552

کادوی نفیس خطیر به هواداران استقلال

یکی از غم انگیزترین اتفاقات سال‌های اخیر برای طرفداران استقلال حذف قهرمان لیگ برتر بیست و یکم از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود.

فوتبال کادوی نفیس خطیر به هواداران استقلال

پیرو آشتی کنان مدیریت باشگاه استقلال با سرمربی این تیم طی روزهای اخیر اخبار امیدوارکننده‌تری نسبت به گذشته به گوش می‌رسد.

یکی از این اخبار صحبت‌های تازه علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حضور این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود.

علی خطیر به تازگی اعلام کرد که مادامی که مدیریت باشگاه استقلال را در اختیار دارد شرایطی ایجاد می‌کند که این تیم هرگز از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف نشود. اتفاق تلخی که در فروردین ماه امسال به واسطه بدهی سنگین باشگاه استقلال به آندره آ استراماچونی رقم خورد.

تیم استقلال که به زعم کارشناسان استقلالی و حتی برخی از کارشناسان پرسپولیسی یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی سال‌های اخیر بود نتوانست در رقابت‌های لیگ آسیایی شرکت کند.

حالا علی خطیر هواداران استقلال را به این موضوع امیدوار کرده که در صورت کسب سهمیه برای لیگ قهرمانان سال آینده شرایطی ایجاد کند که این تیم هرگز از دور رقابت‌ها کنار نرود و دچار دردسرهای قبل نشود.

قطعاً این مصاحبه و صحبت‌ها در آرشیو رسانه‌ها ثبت و ضبط می‌شود و علاوه بر خوشحالی امیدوارکننده ای که امروز برای هواداران استقلال دارد، تعهد جدی هم برای علی خطیر ایجاد خواهد کرد تا در ادامه حضورش روی صندلی مدیریت باشگاه استقلال هرگز چنین اتفاقی رخ ندهد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها