|
کدخبر: 308116

یک حاشیه جدید در باشگاه استقلال

با وجود آشتی کنان علی خطیر و جواد نکونام به نظر می‌رسد هنوز شایعاتی پیرامون برخی مسائل مدیریتی در باشگاه استقلال وجود دارد.

فوتبال یک حاشیه جدید در باشگاه استقلال

علی خطیر و جواد نکونام با وساطت علیرضا دبیر آشتی کردند و اتفاق خوبی برای استقلال به وقوع پیوست چون حالا حداقل میتوانند مشکلات را رودر رو و بی‌واسطه با یکدیگر در میان بگذارند.

البته با وجود حل شدن مشکل مدیرعامل و سرمربی، طی روزهای گذشته یک جر و بحث مدیریتی میان دو نفر از مسئولان باشگاه استقلال به وقوع پیوسته است. از قرار معلوم این دو نفر بر سر یک فقره چک و نحوه و زمان ثبت آن با یکدیگر جر و بحث کردند و  در نهایت هم اختلافشان حل نشد.

حالا  باید ببینیم قضیه تداوم پیدا می‌کند یا اینکه اصلاً تا امروز کار را به طور کامل جمع و جور کرده‌اند؟ البته یکی از مسئولان باشگاه استقلال این شایعه را رد کرد و گفت: قرار نیست در باشگاه همه افراد به چک و اسناد مالی دسترسی داشته باشند. فقط برخی افراد معدود چنین دسترسی دارند و آنها هم کاملاً بر اساس قانون رفتار می‌کنند. این شایعه را باور نکنید چون چنین اتفاقی رخ نداده است.

از وقتی استقلال وارد روند خصوصی‌سازی شده، شرایطش به لحاظ مالی فوق العاده حساس‌تر شده است. وضعیتی که  پرسپولیس هم با آن دست به گریبان است و البته این حساسیت و شفافیت در نهایت به نفع هر دو تیم خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها