|
کدخبر: 299872

۲ بمب استقلال در آستانه انفجار

باشگاه استقلال بعد از تمدید قرارداد با محمدحسین مرادمند مذاکره با دو بازیکن دیگر را برای تمدید قرارداد آغاز کرد.

فوتبال ۲ بمب استقلال در آستانه انفجار

محمدحسین مرادمند در دوره حجت کریمی بعد از مذاکره ای که با این مدیر داشت به توافق نرسید و از حضور در تمرینات تیم خودداری کرد. او لحظاتی پیش با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد و فردا در تمرین استقلال حاضر می‌شود.

استقلال بعد از تمدید قرارداد محمدحسین مرادمند حالا باب مذاکره با دو بازیکن دیگر یعنی سعید مهری و سید حسین حسینی را آغاز کرده است. احتمالا قرارداد این دو بازیکن هم تا فردا از سوی باشگاه استقلال تمدید می‌شود و در چنین شرایطی استقلال در روزهای آتی به تیم تکمیل تری تبدیل خواهد شد.

البته جواد نکونام درخواست جذب چند بازیکن جدید را هم داشته است. از بازیکنان فصل گذشته که هم اکنون در اردوی تیم حضور ندارند، سرمربی تیم استقلال با ادامه حضور مهدی قایدی و رافائل سیلوا هم موافق است.

مهدی قایدی تنها با اجازه شباب الاهلی می‌تواند، در اردوی تیم استقلال حاضر شود و رافائل سیلوا هم قرارداد خود را فسخ کرده و مجاب کردن او برای بازگشت به اردوی تیم آبی سخت است و در گام نخست باشگاه استقلال می‌بایست مطالبات معوقه این بازیکن را پرداخت کند.

منبع: خبر ورزشی
  • بیرن ارسالی در

    عجب بمبی!! واقعا که صد رحمت به ترقه های قدیمی

  • نگهبان شب ارسالی در

    اینقد بمب میترکونن ممکنه کل باشگاه و تیم رو نابود بکنن و چیزی ازشون نمونه؟ خخخخخ خخ

  • محمد ارسالی در

    هم چی گفتن بمب طرقه چهار شنبه سوری هم نیستن این به اصلا بمب تو استقلال چند ساله بودن حاصل تلاششون چی بوده آخه آدرس غلط به خواننده و ببیننده ندین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها