|
کدخبر: 308107

پشت پرده آشتی خطیر و نکونام

تماشاگران تیم استقلال با مراجعه به صفحه علیرضا دبیر از او به خاطر برگزاری نشست مشترک بین علی خطیر و جواد نکونام تشکر کردند.

فوتبال پشت پرده آشتی خطیر و نکونام

مدت‌هاست تماشاگران تیم استقلال از اختلاف عمیق میان علی خطیر و جواد نکونام با خبر شده بودند و بعد از اینکه علی خطیر در برنامه فوتبال برتر حاضر شد، از جواد نکونام خواستند که به این برنامه نرود. به زعم تماشاگران تیم استقلال این دعوا و درگیری جدا از ضربه به استقلال موجب خوشحالی تیم‌های رقیب شده بود و به نوعی این دعواها را دشمن شاد کن می‌دانستند.

سیل تبریکات از سوی تماشاگران استقلال نثار علیرضا دبیر شده است که در حال حاضر ریاست فدراسیون کشتی را برعهده دارد.

علیرضا دبیر به نظر می‌رسد رابطه خوبی با باشگاه استقلال دارد، به این خاطر که امکانات فدراسیون کشتی این فصل یکی دو بار در اختیار استقلالی‌ها قرار گرفته بود.

علیرضا دبیر در برگزاری نشست میان این دو از هر دو طرف خواست با گفتمان و صحبت‌هایی که انجام می‌دهند، اختلافات خود را مطرح و برای حل آن چاره اندیشی کنند. او خطاب به دو طرف گفت اختلاف میان مدیر و سرمربی طبیعی است اما غیر طبیعی این است که هیچ تلاشی برای رفع مشکلات نشود و از همه مهمتر مشکلات در رسانه‌ها مطرح شود.

در این نشست هر دو طرف مشکلات خود را مطرح کردند و این طور نبود که جلسه گل و بلبل بوده باشد. با این حال خیلی‌ها بر این عقیده اند؛ با برگزاری این نشست به طور حتم مشکلات استقلال در روزهای آینده کمتر خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها